معرفی اسپیکر زیلوت s32

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر زیلوت s32 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر Zealot s32

اگر به دنبال اسپیکر قابل حملی هستید که گران نباشد، اما کیفیت خوبی داشته باشد و به راحتی قابل حمل باشد، می توانید اسپیکر بلوتوث قابل حمل Zealot S32 را خریداری کنید. این محصول یک اسپیکر قابل حمل استوانه ای است که حتما در بازار مشاهده کنید. اما قیمت باعث شد این محصول به سرعت توجه مردم را به خود جلب کند.

بررسی اسپیکر Zelot S32

Zelot s32 با توجه به قیمت امکانات بسیار خوبی دارد. به روش های مختلف می توانید آن را برای پخش موسیقی به دستگاه های مختلف متصل کنید. باتری پذیرفته شده و توان آن تا 5 وات می باشد. همه اینها اسپیکر بلوتوث Zealot s32 را به دستگاهی عالی برای گوش دادن به موسیقی تبدیل می کند.

طراحی و کیفیت اسپیکر Zelot S32

اسپیکر Zealot دارای ابعاد 123*74*74 میلی متر و وزن 350 گرم می باشد. می بینید که این محصول خیلی بزرگ ساخته نشده است. به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید، وزن آن زیاد نیست و هنگام حمل آن خسته نخواهید شد.

بررسی اسپیکر Zelot S32

سایر ویژگی های اسپیکر Zealot S32

همانطور که گفتیم Zealot مدل S32 از طریق پورت ها و روش های مختلف به دستگاه های مختلف متصل می شود. شما می توانید این محصول را با استفاده از بلوتوث به دستگاه های مختلف متصل کنید. اسپیکر Zealot s32 به راحتی به گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها متصل می شود. حتی می توانید این محصول را با استفاده از جک خروجی صدا 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلف متصل کنید. شما می توانید این دستگاه را از طریق بلوتوث 5 به گوشی یا کامپیوتر متصل کنید. برد استفاده از این محصول تا 10 متر می باشد.

بررسی اسپیکر Zelot S32

اسپیکر Zealot s32 علاوه بر داشتن بلوتوث و درگاه صوتی 3.5 میلی متری، از طریق پورت USB و کارت حافظه موسیقی را پخش می کند. همه این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به روش های مختلف موسیقی بسازید. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توانید در این اسپیکر قابل حمل پیدا کنید، میکروفون است. میکروفون داخلی این محصول به شما این امکان را می دهد که از طریق این اسپیکر قابل حمل به تماس های خود پاسخ دهید.

اسپیکر بلوتوث Zealot s32 کیفیت خوبی دارد و سعی شده صدای بیس خوبی تولید کند. البته با توجه به سایز محصول و سایز درایور نصب شده روی آن، میزان بیس تولید شده چندان زیاد نیست. توان این محصول تنها 5 وات می باشد.

بررسی اسپیکر Zelot S32

همچنین لازم به ذکر است که این محصول ضد آب نیست. چکیدن آب و جریان مستقیم آب به این محصول آسیب می رساند. بنابراین نمی توانید آن را با خود به استخر یا ساحل ببرید.

Zealot s32 از باتری 2000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می تواند تا 6 ساعت موسیقی پخش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر زیلوت s32" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر زیلوت s32"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427