معرفی اسپیکر جی بی ال گو اسنشال | JBL Go Essential

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر جی بی ال گو اسنشال | JBL Go Essential هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر JBL Go Essential JBL Go Essential

برای کاربرانی که می خواهند یک اسپیکر کوچک اما قدرتمند در کنار خود داشته باشند، اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go Essential یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. ابعاد کوچک این محصول حمل آن را آسان می کند و به شما کمک می کند از گوش دادن به موسیقی با اسپیکر خود در هر مکانی لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go Essential

کیفیت طراحی و ساخت

یکی از برجسته ترین ویژگی های اسپیکر JBL Go Essential اندازه بسیار کوچک آن است. ابعاد این اسپیکر 3.2 در 7.1 در 8.6 سانتی متر و وزن آن حدود 180 گرم می باشد تا بتوانید اسپیکر را در هر مکانی با خود ببرید.

کلید کنترل محصول آینده به صورت فیزیکی در قسمت بالایی تعبیه شده است تا امکان کنترل دستگاه از طریق تلفن همراه نیز وجود داشته باشد. این اسپیکر بلوتوث دارای استاندارد IPX7 است تا از مقاومت آن در برابر آب اطمینان حاصل کند تا کاربران بتوانند از آن در پارک ها، باران و مناطق مرطوب استفاده کنند. JBL این اسپیکر بی سیم را در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز عرضه کرده است.

توضیحات JBL Go Essential

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go Essential از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده می کند و با دستگاه های مختلف سازگار است. شرکت سازنده در این محصول از بلوتوث نسخه 4.2 استفاده کرده است، بنابراین علاوه بر ارتباط سریع، تاخیر صدا کاهش می یابد.

بلندگوی داخلی از 180 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کند و این اطمینان را می دهد که جزئیات موسیقی های مختلف با بالاترین دقت به گوش شما می رسد. قدرت دستگاه 3.1 وات است و خوشبختانه صدای دستگاه به اندازه ای بلند است که در همان لحظه اول هنگام پخش موسیقی شما را از خواب بیدار کند.

سایر ویژگی های این محصول

برق مورد نیاز JBL Go Essential توسط یک باتری قدرتمند با کارایی 5 ساعت توزیع می شود، بنابراین نیازی به اتصال مداوم به منبع تغذیه نیست. مدت زمان شارژ 2.5 ساعت است و یک کابل microUSB در جعبه وجود دارد که می توان از آن برای شارژ استفاده کرد.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوهای JBL Go Essential

با وجود اینکه این اسپیکر کوچک دارای باتری قدرتمندی است، اما اگر به طور منظم در مسافرت یا بیرون رفتن از آن استفاده کنید، بیش از 5 ساعت دوام نخواهد آورد. برای حل این مشکل به شما توصیه می کنیم که یک پاوربانک قدرتمند با ظرفیت بالا تهیه کنید تا در صورت نداشتن منبع تغذیه بتوانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go Essential

قیمت اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go Essential

با توجه به کیفیت ساخت و بازتولید صدا می توان گفت که Jbl go Essence قیمت بالایی ندارد و با قیمت بالای خرید تجربه بسیار خوبی از گوش دادن به موسیقی را به ارمغان می آورد. مهمترین چیز مقاومت در برابر ریزش آب است. یک ویژگی خوب که در تعداد کمی از محصولات با این قیمت یافت می شود.

JBL Go Essential را بخرید

با نگاهی به لیست قیمت JBL می توان گفت که اسپیکر Go Essential با ویژگی های فنی عالی بهترین انتخاب برای افرادی است که برای لذت بردن از موسیقی به یک دستگاه کوچک نیاز دارند. این اسپیکر با ابعاد جمع و جور خود می تواند با هر بار شارژ تا 5 ساعت موسیقی پخش کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر جی بی ال گو اسنشال | JBL Go Essential" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر جی بی ال گو اسنشال | JBL Go Essential"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید