معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل 16 وات | Xiaomi Mi Portable Bluetooth Speaker

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل 16 وات | Xiaomi Mi Portable Bluetooth Speaker هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی مدل 16 وات اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Mi

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مدل 16w شیائومی با طراحی زیبا و ابعاد کوچک خود یکی از بهترین لوازم جانبی است که می توانید در سفرها و گشت و گذارها به همراه داشته باشید. این اسپیکر قابل حمل ضد آب بوده و باتری قدرتمند آن می تواند با یک بار شارژ بیش از 10 ساعت موسیقی پخش کند.

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل mi 16w

کیفیت طراحی و ساخت

اسپیکر شیائومی 16w با ابعاد 74*74*213 میلی متر در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی طراحی شده است که تمامی سلیقه ها را برآورده خواهد کرد. وزن کم و طراحی جمع و جور اسپیکر 16 واتی شیائومی حمل آن را در هر مکانی آسان می کند. اسپیکر شیائومی با گواهی IPX7 در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بدان معناست که اسپیکر در برابر پاشیدن آب یا باران مقاومت کافی خواهد داشت.

توضیحات مدل اسپیکر پرتابل شیائومی mi 16w

سازنده از دو بلندگوی 8 واتی با توان کلی 16 وات برای تولید صدای بلند و واضح استفاده کرده است. این اسپیکر بلوتوث نیز از 80 تا 20000 هرتز کار می کند و می تواند تمام جزئیات را بازتولید کند.

بلوتوث نسخه 5.0 برای این اسپیکر در نظر گرفته شده تا علاوه بر پایداری، مصرف انرژی را کاهش دهد. علاوه بر این می توانید با اسپیکر 16 واتی شیائومی تا فاصله 10 متری از موسیقی لذت ببرید. البته در صورت تمایل می توانید از کابل AUX نیز برای پخش صدا استفاده کنید.

اگر در مورد توان مورد نیاز دستگاه سوالی دارید باید بگوییم که مهندسان شیائومی از یک باتری بزرگ 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده اند تا این اسپیکر با یک بار شارژ تا 13 ساعت با صدای 50 درصد موسیقی پخش کند. شارژ کامل باتری حدود 4 ساعت طول می کشد.

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل mi 16w

ویژگی های دیگر

این اسپیکر از حالت پخش دوگانه نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند بین حالت عادی و بیس یکی را انتخاب کنند. همچنین می توانید دو بلندگو را به یکدیگر متصل کنید تا تجربه ای عالی از شنیدن موسیقی ایجاد کنید. به لطف میکروفون نصب شده بر روی اسپیکر 16w شیائومی، می توانید به راحتی بدون استفاده از تلفن همراه صحبت کنید.

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل mi 16w

قیمت اسپیکر بلوتوث پرتابل شیائومی مدل 16w

اسپیکر پرتابل شیائومی مدل mi 16w با اینکه از تجهیزات فنی عالی و طراحی منحصر به فرد بهره می برد، اما با قیمت بسیار رقابتی عرضه می شود. خوشبختانه ویژگی هایی مانند باتری 2600 میلی آمپر ساعتی و مقاومت در برابر آب باعث شده است که بلندگوی 16 واتی شیائومی بالاتر از سایر محصولات هم رده قرار بگیرد.

خرید اسپیکر Xiaomi 16w

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت پخش خوب و شارژ باتری بالاتر هستید، خرید یک اسپیکر 16 واتی شیائومی را به شما پیشنهاد می کنیم. این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های مختلف استفاده می کند و وجود میکروفون و کلیدهای فیزیکی مختلف روی آن کنترل موسیقی در حال پخش و پاسخگویی به تماس های تلفنی را آسان می کند.

سوالات متداول

آیا اسپیکر قابل حمل Mi 16w شیائومی از فلش و رم پشتیبانی می کند؟

خیر، می توانید صدا را با این اسپیکر از طریق بلوتوث و جک صدا پخش کنید.

آیا می توان صدا و موسیقی را از بلندگو کنترل کرد؟

بله، با استفاده از کلیدهای داخلی بلندگو می توانید میزان صدا و موسیقی پخش شده را تغییر دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل 16 وات | Xiaomi Mi Portable Bluetooth Speaker" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل 16 وات | Xiaomi Mi Portable Bluetooth Speaker"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید