معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل ts 2310

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل ts 2310 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Tesco ts 2310

اسپیکر بلوتوث پرتابل تسکو ts 2310 یکی از محصولات جدید و باکیفیت این برند ایرانی است که با طراحی جذاب خود ممکن است رضایت تمامی مصرف کنندگان را جلب کند. این محصول که با گارانتی معتبر سیستم توسون به فروش می رسد دارای باتری قدرتمند با شارژ 4 ساعته می باشد و درایور داخلی آن می تواند صدایی با توان 380 وات تولید کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل ts 2310

طراحی و کیفیت اسپیکر تسکو 2310

اسپیکر ts 2310 با وزنی در حدود 350 گرم و ابعادی معادل 95×114 میلی متر، دستگاهی بسیار جمع و جور است که به لطف این طراحی می توانید به راحتی آن را در هر مکانی همراه خود داشته باشید. تسکو سه رنگ قرمز، مشکی و خاکستری را برای TS 2310 در نظر گرفته است تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد. کاربر می تواند یک بند کوچک اما بسیار باکیفیت روی بدنه پیدا کند که واقعا به حمل راحت تر دستگاه کمک می کند.

موارد مربوط به Tesco 2310

اسپیکر ts2310 برای اتصال با دستگاه های هوشمند از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد و علاوه بر پایداری، تاخیر در انتقال اطلاعات را نیز به حداقل می رساند. این نسخه از بلوتوث نیز نسبت به نسخه های قبلی این فناوری مصرف انرژی کمتری دارد و ردپای آن در 4 ساعت عمر باتری قابل مشاهده است. البته این زمان با کاهش صدا قابل افزایش است. در مورد میزان شارژدهی، بد نیست بدانید که سازنده از باتری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که شارژ کامل آن حدود 3 ساعت زمان می برد. تسکو همچنین ادعا می کند که عمر باتری این اسپیکر حدود 6 ساعت است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل ts 2310

اسپیکر بلوتوث Tesco TS 2310 از فرکانس 360 تا 18000 هرتز پشتیبانی می کند و صدا را با توان 380 وات پخش می کند. توان اصلی دستگاه 5 وات است که برای چنین دستگاهی بسیار مناسب است. وضوح صدای اسپیکر تسکو 80 دسی بل است و کاربران می توانند تا فاصله 10 متری آن را متصل کنند.

سایر ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل Tesco ts 2310

سیستم صوتی جمع و جور و باکیفیت تسکو دارای تجهیزات جانبی خوبی است که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از فلش مموری و کارت حافظه اشاره کرد. اگر به اتصال سیمی نیاز دارید، نگران نباشید، می توان آن را از طریق کابل AUX به تلفن و سایر دستگاه ها متصل کرد. اسپیکر TSCO TS 2310 دارای رادیو نیز می باشد و با دستورالعمل های موجود می توانید ایستگاه های رادیویی مختلف را دریافت کنید.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوهای Tesco 2310

اکثر افرادی که از بلندگوهای بلوتوث استفاده می کنند دوست دارند از گوش دادن بدون وقفه به موسیقی لذت ببرند. این مشکل بیشتر زمانی رخ می دهد که در مهمانی، بیرون رفتن یا مسافرت هستید. عمر باتری تسکو حدود 4 ساعت است اما با تهیه پاوربانک می توانید مطمئن باشید که در هر شرایطی قادر به شارژ اسپیکر خواهید بود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تسکو مدل ts 2310

قیمت اسپیکر ts 2310

قیمت اسپیکرهای TSCO نسبت به سایر برندها همیشه رقابتی است و این مشکل هزینه خرید این محصولات را به شدت افزایش می دهد. تجهیزات فوق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کاربران می توانند اسپیکر تسکو 2310 را با قیمتی مناسب تهیه کنند و دارای ویژگی های خوبی از جمله صدای 5 وات و عمر باتری 4 ساعته است.

خرید اسپیکر Tesco 2310

دلایل زیادی برای خرید مدل بی سیم تسکو 2310 وجود دارد که عمده ترین آنها اندازه کوچک و کیفیت صدای قابل قبول آن است. این محصول از فلش مموری و کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید در هر زمانی حتی بدون موبایل از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل ts 2310" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل ts 2310"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427