معرفی اسپیکر بلوتوثی ساند استریم اس تی – ال ایکس 3600 | Sound Stream ST-LX

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی ساند استریم اس تی – ال ایکس 3600 | Sound Stream ST-LX هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی بلندگوی بلوتوث Soundstream ST-LX 3600 Sound Stream ST-LX

مهمانی بدون گوش دادن به موسیقی با صدای بلند و با کیفیت جالب نیست. کاربرانی که به دنبال محصولی خاص برای خروجی دوستانه هستند، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Soundstream ST-LX3600 می تواند انتخاب خوبی باشد. این محصول حرفه ای با استفاده از کنترل پنل بسیار حرفه ای و طراحی زیبا خریدی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

کیفیت طراحی و ساخت

اسپیکر Soundstream ST-LX3600 با ابعاد 35*38*60.5 سانتی متر تولید شده و در دسته اسپیکرها قرار می گیرد. در قسمت جلویی دستگاه دارای یک اسپیکر بزرگ با چراغ های رنگی است که جلوه خاصی به دستگاه می دهد. در قسمت بالایی می توانید یک دسته کوچک برای حمل آسان اسپیکر پیدا کنید. این دسته همانطور که در بسته بندی مشاهده می شود قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و خوشبختانه استفاده از آن بسیار راحت است. شرکت سازنده یک دسته محکم و بزرگ در کنار آن قرار داده است تا مشکلی در حمل دستگاه ایجاد نشود.

توضیحاتی درباره اسپیکر بلوتوث چمدان ST-LX3600 soundstream

اسپیکر بلوتوث Sound Stream ST-LX3600 دارای ساب ووفر 12 اینچی است و می تواند موسیقی با صدای بلند با توان کلی 40 وات پخش کند. حساسیت صدای این اسپیکر 93 دسی بل است و کاربران با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرکانس ها می توانند مطمئن باشند که تمامی جزئیات را بدون هیچ مشکلی در حین پخش موسیقی خواهند شنید.

اگرچه ما با یک دستگاه بلوتوث روبرو هستیم که می تواند تمام موسیقی ها را مستقیماً از تلفن شما پخش کند، SoundStream ST-LX3600 علاوه بر AUX دارای پورت های USB و TF است و حتی می توانید یک رادیو نیز پیدا کنید. به لطف ورودی میکروفون اختصاصی، می توانید از این محصول به عنوان اسپیکر نیز استفاده کنید.

سایر ویژگی های این اسپیکر

چیزی که دستگاه آینده را از محصولات مشابه متمایز می کند، کنترل پنل حرفه ای در قسمت بالایی است. در این بخش، کاربران می توانند یک صفحه نمایش دیجیتال کوچک را ببینند که به آنها در نصب دستگاه کمک می کند. در این قسمت کلیدهای چرخشی مختلفی برای تنظیم سطح بلندگو، سطح میکروفون، تریبل، باس و اکو وجود دارد و حتی می توانید چراغ های دستگاه را روشن یا خاموش کنید. قرار دادن دکمه های کوچک مختلف در این قسمت کمک می کند تا به راحتی اسپیکر خود را کنترل کنید. در کنار اسپیکر بلوتوث قابل حمل SoundStream یک ریموت کنترل کوچک نیز وجود دارد تا مشکلی برای کنترل دستگاه از راه دور وجود نداشته باشد.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر ST-LX3600

یکی از ویژگی های مهم اسپیکر بلوتوث چمدانی soundstream ST-LX3600 تعبیه میکروفون در این اسپیکر بلوتوثی است. این بدان معناست که با خرید یک میکروفون حرفه ای می توانید از طریق اسپیکر با افراد دیگر صحبت کنید یا در جمع تفریحی خود شروع به خواندن کنید! البته خرید چنین تجهیزاتی می تواند تجربه بسیار متفاوتی از کار با اسپیکرها را به شما بدهد.

قیمت اسپیکر بلوتوث آیتم Sound Stream ST-LX3600

فروشگاه های معتبر اینترنتی جدیدترین قیمت های بلندگوهای بلوتوث و محصولات مقرون به صرفه را با ارزش خرید بالا در هر دسته به شما ارائه می دهد تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین محصول را انتخاب کنید. اسپیکر بلوتوث Sound Stream ST-LX3600 با قیمت رقابتی یکی از نمونه های در رده اسپیکرهای قابل حمل است که دارای ویژگی های بسیار خوبی مانند نورپردازی LED، پنل کنترل با کیفیت بالا و توان خروجی 40 وات می باشد.

خرید اسپیکر بلوتوث

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر از برند ساند استریم هستید، مدل ST-LX3600 با امکانات گسترده ای که دارد می تواند انتخاب خوبی باشد. طراحی حرفه ای یکی از بارزترین ویژگی هایی است که می تواند انتخاب شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر دسته محکم در قسمت بالایی، کاربران می توانند یک دسته کوچک نیز در کناره پیدا کنند که حمل اسپیکر را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی ساند استریم اس تی – ال ایکس 3600 | Sound Stream ST-LX" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی ساند استریم اس تی – ال ایکس 3600 | Sound Stream ST-LX"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید