معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس 710 | JBL Party Box 710

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس 710 | JBL Party Box 710 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر بلوتوث JBL Party Box 710 JBL Party Box 710

اگر از طرفداران مهمانی هستید و می خواهید یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث jbl موجود در بازار را تهیه کنید، باید گزینه ای مانند jbl 710 را انتخاب کنید. JBL 710 با سیستم نورپردازی پیشرفته، طراحی منحصر به فرد و عملکرد عالی در پخش موسیقی، تجربه متفاوتی را در لذت بردن از موسیقی برای شما و دوستانتان به ارمغان می آورد.

طراحی و ساخت پارتی باکس 710 با کیفیت

پارتی باکس 710 در دسته بلندگوهای ایستاده قرار می گیرد و با سایز نسبتا بزرگ خود تاثیر زیست محیطی خوبی را ارائه می کند. این اسپیکر دارای همان ابعاد 39.9 x 43.6 x 90.5 سانتی متر و وزنی در حدود 27.8 کیلوگرم است و روی آن می توان سیستم نورپردازی RGB را با چیدمانی جالب مشاهده کرد.

اسپیکر JBL 710 دارای بدنه پلاستیکی با ضربه بالایی است و به لطف استاندارد IPX4 پاشیدن آب به آن آسیبی نمی رساند. در اسپیکر می توانید یک دسته مخصوص برای حرکت آسان و ساده اسپیکر پیدا کنید. البته قسمت پایینی اسپیکر نیز دارای چرخ هایی است تا نگران جابجایی دستگاه نباشید.

اقلام مربوط به Party Box 710

شاید jbl partybox 710 قیمت بالایی نسبت به اسپیکرهای هم اندازه داشته باشد اما باید بگوییم که این محصول از نظر تجهیزات بسیار زیاد است. مهندسان JBL از توییترهای 2.75 اینچی و ووفرهای 8 اینچی استفاده کردند تا با بهینه‌سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار، محصول را شفاف و بلند کنند. نتیجه این تلاش البته جسورانه است و باعث شده تا قدرت این اسپیکر به 800 وات برسد که بسیار خوب است!

اگر قصد خرید پارتی باکس 710 را دارید باید بگوییم که علاوه بر سطح صدا و وضوح بالا، بیس این اسپیکر نیز بسیار بالاست و کاربر می تواند صدا را از طریق مانیتور تنظیم کند. پنلی که در قسمت بالایی اسپیکر قرار می گیرد. بلندگوهای 710 GBL از محدوده فرکانس 35 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کنند و این اطمینان را می دهند که تمام جزئیات موسیقی را می شنوید.

اسپیکر JBL 710 از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده می کند و اتصال سریع و طولانی مدت را برای شما به ارمغان می آورد. البته در صورت تمایل می توانید موسیقی مورد علاقه خود را روی کابل نیز پخش کنید.

سایر ویژگی های jbl partybox 710

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL party box 710 از فناوری TWS یا True Wireless Stereo پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که با اتصال دو بلندگو، صدا را با صدای بالاتر پخش کنید. افرادی که بلندگوهای JBL 710 را به صورت آنلاین خریداری می کنند باید بدانند که با اپلیکیشن PartyBox می توانید اسپیکر و همچنین سیستم روشنایی آن را کنترل کنید.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوهای jbl 710

فروشگاه های معتبر اینترنتی علاوه بر ارائه کمترین قیمت بر روی اسپیکرهای jbl 710 لوازم جانبی دیگری را نیز ارائه می کند تا از خرید این محصولات نهایت لذت را ببرید. درایو USB یا فلش مموری یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توان با اتصال به JBL 710 از گوش دادن به موسیقی بدون حمل تلفن همراه لذت برد.

لیست قیمت بلندگوهای رقص آتش بزرگ Technolife: جعبه مهمانی

قیمت JBL 710

شاید در حال حاضر قیمت پارتی باکس 710 در مقایسه با محصولات ساده تر موجود در بازار کمی شما را شوکه کند، اما اگر به مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه در پخش موسیقی نگاه کنید، می توان گفت که طرف هستیم. با یک محصول با قیمت خرید بسیار بالا یعنی در مقایسه با امکاناتی مانند توان خروجی 800 وات و کنترل پنل باکیفیت دستگاه، jbl 710 مقرون به صرفه است و می تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان به موسیقی باشد.

jbl 710 را بخرید

علاوه بر قیمت رقابتی JBL 710 نسبت به سطح امکانات، دلایل زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت بالا و شفافیت عالی اشاره کرد. اسپیکر jbl partybox 710 با سیستم نورپردازی پیشرفته RGB، گوش دادن به موسیقی مهمانی را به خاطره ای ماندگار تبدیل می کند. علاوه بر این محصول می توانید لیست قیمت روز انواع اسپیکر را در فروشگاه های معتبر اینترنتی مشاهده کرده و بهترین محصولات را دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس 710 | JBL Party Box 710" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس 710 | JBL Party Box 710"، کلیک کنید.