معرفی اسپیکر انرجایزر بی تی اس 061 | Energizer BTS 061

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی اسپیکر انرجایزر بی تی اس 061 | Energizer BTS 061 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی اسپیکر Energizer BTS 061 Energizer BTS 061

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Energizer BTS 061 یکی از مقرون به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین بلندگوهای قابل حمل است که در قیمت پایین موجود است. این دستگاه توسط برند محبوب Energizer ساخته شده است و ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Energizer BTS 061

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی شیک و زیبای اسپیکر Energizer BTS 061 یکی از بارزترین ویژگی هایی است که می تواند در اولین جلسه توجه شما را به خود جلب کند. این دستگاه در ابعاد 60*75*130 میلی متر و وزن 355 گرم ساخته شده است تا در شرایط مختلف نگران حمل آن نباشید. قسمت بالایی این اسپیکر نیز دارای بند کوچکی است که حمل آن را آسان می کند.

کاربران برای خرید بلندگوهای BTS 061 Energizer 5 گزینه دارند و می توانند یکی از رنگ های مشکی، قرمز، خاکستری، آبی و ارتشی را انتخاب کنند. استفاده از مواد درجه یک در تولید باعث شد تا علاوه بر افزایش مقاومت، از بلندگو در برابر خط و خش و سایر عناصر خارجی محافظت شود.

خرید Energizer BTS 061

اسپیکر BTS 061 دارای باتری لیتیوم یونی 1200 میلی آمپر ساعتی است و جدای از تامین انرژی لازم برای اسپیکر می تواند نقش یک پاوربانک را نیز برای شما ایفا کند. استفاده از فناوری Energizer PowerSafe Management در تولید، نگرانی خریدار در مورد مقاومت تجهیزات در برابر کاهش ولتاژ، شارژ بیش از حد و مشکلات مشابه را برطرف می کند.

برای تولید صدا، ما یک درایور 52 میلی متری داریم که از محدوده فرکانس 30 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کند و صدا را با وضوح بسیار بالا بازتولید می کند. قدرت اسپیکر Energizer BTS 061 6 وات است و کاربر می تواند صدای بسیار بلندی را از این دستگاه کوچک بشنود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Energizer BTS 061

ویژگی های دیگر

اسپیکر کوچک و جذاب انرجایزر از بلوتوث 5.0 بهره می برد و می تواند ارتباط طولانی مدت و سریعی با انواع دستگاه های هوشمند داشته باشد. کاربران می توانند از طریق این اسپیکر تا فاصله 10 متری موسیقی پخش کنند. پشتیبانی از فلش مموری، کارت حافظه، رادیو FM و امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی از طریق اسپیکر از دیگر ویژگی های بارز این محصول است.

نکاتی برای استفاده بهتر از اسپیکر Energizer BTS 061

اسپیکر بلوتوث BTS 061 Energizer علاوه بر پخش موسیقی از طریق بلوتوث، از حافظه های جانبی مانند کارت حافظه و فلش مموری پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که شما همچنان می توانید از گوش دادن به موسیقی بدون حمل تلفن خود لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Energizer BTS 061

قیمت اسپیکر بلوتوث پرتابل انرجایزر مدل BTS 061

اگرچه با یک محصول کامل سروکار داریم، شاید هیچ چیز به اندازه قیمت بلندگوهای Energizer مهم نباشد. با قیمت بسیار رقابتی، BTS 061 می تواند به راحتی بسیاری از محصولات هم رده را شکست دهد و آن را به خریدی فراموش نشدنی برای شما تبدیل کند. این دستگاه علاوه بر اتصال بی سیم از فلش مموری و کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند و طرفداران حتی می توانند با آن به کانال های رادیویی گوش دهند.

خرید آمپلی فایر BTS 061

باتری قوی با کیفیت خوب یکی از دلایل اصلی خرید اسپیکر بی سیم پرتابل Energizer BTS 061 توسط کاربران است. با خرید اسپیکر حرفه ای Energizer BTS 061 می توانید در صورت نیاز علاوه بر گوش دادن به موسیقی از آن به عنوان پاوربانک نیز استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی اسپیکر انرجایزر بی تی اس 061 | Energizer BTS 061" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی اسپیکر انرجایزر بی تی اس 061 | Energizer BTS 061"، کلیک کنید.