معدن گنج میلیارد دلاری آمریکا در هند!

معدن گنج میلیارد دلاری آمریکا در هند!

به گزارش خبرگزاری آسیاننت و براساس گزارش مجله آسیاننت،طبق گزارش بلومبرگ، اپل تاکنون در سال مالی 2024 خود 14 میلیارد دلار گوشی آیفون در کشور هند مونتاژ کرده است. این گزارش اشاره می کند درحال حاضر حدود 14 درصد یا به بیان دیگر یک دستگاه از هر هفت آیفون در هند تولید می شوند.

فاکس کان تقریباً 67 درصد و پگاترون حدود 17 درصد از آیفون های هند را مونتاژ کرده اند. ویسترون نیز در ایالت جنوبی کارناتاکا به تولید گوشی های هوشمند اپل کمک کرده است.

باوجود اینکه چین همچنان به عنوان قطب اصلی تولید آیفون در جهان باقی مانده است، اپل سعی دارد در بحبوحه ی تنش های سیاسی-جغرافیایی میان پکن و واشنگتن، زنجیره ی تامین خود را متنوع تر کند.

طبق گزارش های اخیر، پگاترون درحال انجام مذاکرات برای واگذاری کنترل تنها کارخانه ی تولید آیفون خود در نزدیکی چنای در ایالت جنوبی تامیل نادو به Tata Group است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معدن گنج میلیارد دلاری آمریکا در هند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معدن گنج میلیارد دلاری آمریکا در هند!"، کلیک کنید.