مصلح: هنوز کارمان تمام نشده/بدون تعارف تراکتور تیم بزرگی است

مصلح: هنوز کارمان تمام نشده/بدون تعارف تراکتور تیم بزرگی است

آسیاننت/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تقابل با نساجی را با توجه به انگیزه بالای آن ها سخت دانست و گفت: هنوز کارمان در لیگ تمام نشده است و بعد از بازی تراکتور به لحاظ روحی برگشتیم، اما نساجی جز گزینه های سقوط است و در این شرایط قطعا نهایت تلاششان را می کنند تا امتیاز بگیرند.

 شایان مصلح در آخرین تمرین ذوب آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و پس از باخت برابر تراکتور در پنالتی ها با کمک کادر فنی خیلی زود از لحاظ روحی برگشتیم. هنوز کارمان در لیگ تمام نشده، 6 بازی داریم و باید تا آخر فصل جایگاهی که می خواهیم و از اول فصل هدفمان بوده را داشته باشیم.

او افزود: تلاش می کنیم، البته بازی سختی با نساجی داریم. با اینکه شرایط خوبی در ابتدای فصل داشتند و آسیایی بودند، اما جز گزینه های سقوط است و در این شرایط قطعا نهایت تلاششان را می کنند تا امتیاز بگیرند.

این بازیکن گاندوها با اشاره به بازی قبلی برابر تراکتور و خداحافظی گاندوها با جام حذفی در ضربات پنالتی تصریح کرد: تعارف نداریم، تراکتور تیمی بزرگ و جز 4 تیم برتر کشور است و هواداران زیادی دارد. اصطلاحا در بازی قبلی که با تراکتور داشتیم آن بازی برایمان نشست و خیلی خوب توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، 4 بر 1 هم پیروز شدیم. در بازی جام حذفی هم خوب بودیم و می دانستند نباید مثل قبل بازی کنند، در این بازی فقط زیر توپ می کشیدند تا موقعیتی پیدا کنند و گلشان هم همینطور شد. در پنالتی دیگر نمی توان گفت چه کسی برنده است. علاوه بر مهارت جو ورزشگاه و خستگی بازیکنان دخیل است که به هر حال نشد.

انتهای پیام 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصلح: هنوز کارمان تمام نشده/بدون تعارف تراکتور تیم بزرگی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصلح: هنوز کارمان تمام نشده/بدون تعارف تراکتور تیم بزرگی است"، کلیک کنید.