مشخصات می بند ۸ اکتیو

در این مطلب با موضوع مشخصات می بند ۸ اکتیو و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

توضیحات Mei Band 8 Active

Mi Band 8 Active نماینده جدید و جذاب شیائومی توانست افراد زیادی را به خود جذب کند. در زیر، نگاهی عمیق به تمام جنبه‌های این باند هوشمند، از طراحی و کیفیت ساخت تا ویژگی‌های ورزشی بی‌شمار آن خواهیم داشت.

اگر به دنبال یک شریک تناسب اندام هستید که علاوه بر فعالیت های روزانه، استانداردهای سلامتی شما را نیز کنترل کند، Mi Band 8 Active ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. با ما همراه باشید تا پس از بررسی ویژگی های مختلف Mi Band 8 Active، قیمت آن را بسنجیم.

مشخصات و قیمت سایر امکانات را بررسی کنید: قیمت 8 است

ویدیو روی 8 فعال بسته می شود

;

قیمت Mi Band 8 Active

Mi Band 8 Active در بازار جهانی 22 دلار قیمت دارد که آن را در رده گجت های هوشمند بسیار مقرون به صرفه قرار می دهد. هنگام خرید پوشیدنی های هوشمند عواملی وجود دارند که باید همیشه در نظر گرفته شوند که در ادامه به آنها می پردازیم. در صفحه خرید ساعت هوشمند تنوع بسیار زیادی از این مدل ها را مشاهده می کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را از نظر قیمت و اطلاعات داشته باشید.

باتری Mi Band 8 Active

می بند 8 اکتیو با باتری 210 میلی آمپر ساعتی عملکرد خوبی را ارائه می دهد، با استفاده معمولی که شامل ویژگی هایی مانند نظارت مداوم ضربان قلب و اعلان ها است، طبق گفته سازنده، تا 14 روز شارژ می شود. حتی با استفاده مکرر از نمایش و نظارت بر تمرینات فعال، هنوز می توانید حدود 6 روز شمارش کنید. این گجت هوشمند در کمتر از 2 ساعت از 0 تا 100 درصد به طور کامل شارژ می شود.

با این حال، اگر به صفحه نمایش بزرگتر علاقه دارید، می توانید لیست محصولات ساعت شیائومی را نیز بررسی کنید.

طراحی پویا Mei Band 8

mi band 8 active با ابعاد 42.81، عرض 25.42 و ضخامت 9.99 میلی متر طراحی بسیار زیبا با وزن سبک را به نمایش می گذارد. وزن می تواند نقش مهمی در راحتی کلی یک ردیاب تناسب اندام بر روی مچ دست شما داشته باشد، این مدل بدون بند 14.9 گرم وزن دارد. Xiaomi mi band 8 active از TPU ساخته شده است که به دلیل تطبیق پذیری، دوام و ویژگی های سازگار با پوست، گزینه ای محبوب برای پوشیدنی های تناسب اندام است.

قابلیت فعال 8 می

Mi Band 8 Active علاوه بر گام شمار بودن، یک دستگاه نظارت بر سلامت است که اطلاعاتی در مورد جنبه های مختلف سلامت و فعالیت شما ارائه می دهد. در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از ویژگی های نظارت بر سلامتی آورده شده است:

  1. پایش ضربان قلب: ضربان قلب یک شاخص مهم برای سلامت کل بدن است. Xiaomi Band 8 Active با نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، ضربان قلب را در طول روز کنترل می‌کند. همچنین در صورت انحراف ضربان قلب شما از حالت عادی، هشدارهایی را ارسال می کند.
  2. نظارت بر اکسیژن خون (SpO2): نظارت بر سطح اکسیژن خون به ویژه در حین ورزش و در محیط های چالش برانگیز ضروری است. Meband 8 Active سطح اکسیژن خون شما را در طول روز با نظارت مداوم SpO2 کنترل می کند. اگر کاهش اشباع اکسیژن را تشخیص دهد، با ارسال یک هشدار به شما اطلاع می دهد.
  3. کنترل خواب: خواب خوب پایه و اساس یک سبک زندگی سالم است. این باند هوشمند با نظارت بر مراحل خواب، بین مراحل مختلف خواب از جمله خواب عمیق و خواب REM تفاوت قائل می شود و با تجزیه و تحلیل نحوه خواب، توصیه های خاصی را برای کمک به بهبود کیفیت خواب ارائه می دهد.
  4. اندازه گیری سطح استرس: در دنیای پر سرعت امروز، مدیریت استرس بسیار مهم است. Xiaomi Mi Band 8 Active با اندازه‌گیری سطح استرس، اطلاعاتی را در مورد سطح استرس شما در طول روز جمع‌آوری می‌کند و حتی شما را تشویق می‌کند زمانی که سطح استرس بالا است استراحت کنید.

لازم به ذکر است که Xiaomi Band 8 Active از بیش از 50 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و شامل فعالیت های مختلفی می شود. شما می توانید حالت تمرین مورد علاقه خود را برای ردیابی دقیق مدت زمان تمرین، مصرف کالری و سایر معیارهای مرتبط انتخاب کنید.

8 صفحه نمایش فعال

شیائومی Mi Band 8 Active با صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT، تجربه بصری منحصر به فردی را در مقایسه با نسل قبلی ارائه می دهد و صفحه نمایش 10.5 درصد عریض تر را ارائه می دهد. همچنین اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران را برای وارد کردن داده هایی مانند ضربان قلب در حین ورزش یا خواندن اعلان ها در حال حرکت آسان تر می کند. این امر به ویژه هنگام مشاهده اطلاعات و پیام های سلامتی یا پیمایش در منوهای مختلف قابل توجه است.

یکی از جنبه های مهم هر صفحه نمایش رزولوشن آن است و شیائومی Mi Band 8 Active تصاویری شفاف و با جزئیات را با وضوح 172 در 320 پیکسل با تراکم 247 پیکسل در اینچ نمایش می دهد. همچنین این نمایشگر با حداکثر روشنایی 450 نیت عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از رقبای خود دارد. علاوه بر این صفحه نمایش دارای روکش ضد اثر انگشت است، این پوشش جدید با کاهش لکه و اثر انگشت ناخواسته شفافیت صفحه را حفظ می کند.

توضیحاتی در مورد Xiaomi Band 8 Active

این دستبند تناسب اندام لیستی از کاربردها مانند ورزش، فعالیت و شرایط سلامتی مانند ضربان قلب، spO2، خواب، استرس را ارائه می دهد که به طور کامل به آنها اشاره کرده ایم. همچنین، عملکردهای دیگری مانند نمایش آب و هوا، رویدادها، موسیقی، دوربین، ساعت زنگ دار، چرت زدن و تایمر را نیز می توانید در تنظیمات پیدا کنید. این محصول با استاندارد ضد آب 5ATM ضد آب بوده و از بلوتوث نسخه 5.1، اندروید 8 و IOS 12 به بالا پشتیبانی می کند.

همچنین امکان تنظیم و تغییر ظاهر ساعت بر اساس سلیقه شخصی در گوشی هوشمند بند 8 اکتیو شیائومی وجود دارد. در منوی Battery می توانید حالت Battery Saver را فعال کرده و سطح باتری را بررسی کنید. هنگامی که اعلان دریافت نمی کنید، می توانید حالت مزاحم نشوید را نیز روشن کنید. در منوی System، می توانید مچ بند فیزیکی را روشن و خاموش کنید.

قیمت خرید 8 فعال می باشد

Mi Band 8 Active یک همراه تناسب اندام قابل قبول با طراحی زیبا است. طراحی جمع و جور و سبک وزن، راحتی را در طول کار روزمره تضمین می کند و صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT وضوح بسیار خوبی را ارائه می دهد. همچنین، انتخاب شخصی شما با بیش از 100 صفحه ساعت به شما امکان می دهد سبک خود را تنظیم کنید. انطباق با بیش از 50 مدل ورزشی امکان نظارت دقیق بر تمرینات را فراهم می کند. لازم به یادآوری است که miband 8 active قیمت مناسبی دارد.

مچ بند 8 Active توانایی مدیریت سلامت زنان را نیز دارد و با اندازه گیری میزان استرس و بهبود خواب، احساس راحتی می کنید. با تمام این اوصاف، خرید Xiaomi Mi Band 8 Active انتخاب خوبی به نظر می رسد.

مزایای May Band 8 Active:

  • صفحه نمایش بزرگتر از نسل قبلی
  • پشتیبانی از 50 حالت ورزشی
  • استاندارد ضد آب 5ATM

معایب Mi Band 8 Active:

  • قیمت TFT

مشخصات می بند ۸ اکتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات می بند ۸ اکتیو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات می بند ۸ اکتیو"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید