مشخصات می بند ۸

در این مطلب با موضوع مشخصات می بند ۸ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

8. توضیحات

Mi Band 8 یا Xiaomi Smart Band 8 یک ردیاب تناسب اندام از شرکت موفق شیائومی است. بیایید نگاهی دقیق تر به این ردیاب تناسب اندام محبوب بیندازیم و ببینیم که آیا هنوز ارزش خرید دارد یا خیر. البته باید به یاد داشت که Mi Band 8 قیمت مناسبی در بازار دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

ویدیو 8 بسته می شود

قیمت 8

نوارهای هوشمند برای نظارت بر سلامت و فعالیت های ورزشی طراحی شده اند و در نتیجه مقرون به صرفه تر از ساعت های هوشمند هستند. قیمت Mi Band 8 در بازار جهانی حدود 40 دلار تعیین شده است که با توجه به قیمت ساعت هوشمند می توان آن را در کلاس اقتصادی و مقرون به صرفه قرار داد و با نگاهی به امکانات و طراحی زیبای این بند هوشمند، گفتن Mi Band 8 آسان است. قیمت آن خوب است.

باتری 8 بسته است

می بند 8 گلوبال دارای باتری 190 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به مدل قبلی ظرفیت آن 10 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. به گفته این شرکت، باتری اسمارت بند 8 با استفاده معمولی تا 16 روز دوام می آورد و با روشن بودن صفحه نمایش تا 6 روز نیازی به شارژ مجدد آن ندارید.

طراحی 8

شیائومی همیشه طراحی باند هوشمند را ساده نگه داشته است، اما در واقع برای نسل هشتم با تغییرات بزرگی روبرو هستیم.
در طراحی Mi Band 8 نسبت به نسل قبل دو تفاوت عمده وجود دارد، یعنی این مدل دارای ساختار فلزی و بند با طراحی جدید است که مستقیماً به ردیاب متصل می شود. این بدان معناست که خط قدیمی ساعت‌های شیائومی و گجت‌های سلامتی سازگار نیستند.

می بند 8 با ابعاد 48*22.5*11 میلی متر و وزن 27 گرم در بازار عرضه شده است. در طراحی می بینید که جدا کردن بند از ساعت بسیار آسان است که نه تنها به راحتی می توانید شکل و مدل بند را تغییر دهید، بلکه می توانید بند را به طور کامل جدا کنید. اسمارت بند 8 به دلیل وزن سبکی که دارد روی مچ دست بسیار راحت است و در طول روز مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند که به زیبایی آن می افزاید.

شیائومی در طراحی و ارائه گجت های هوشمند بسیار خوب عمل می کند. در صورت تمایل به دیدن سایر مدل های این برند به صفحه ساعت هوشمند شیائومی مراجعه کنید.

ویژگی های بند هوشمند شیائومی 8

از نظر نظارت بر سلامت، این مدل ویژگی های اولیه مشابه مدل قبلی خود را با نظارت 24 ساعته ضربان قلب و همچنین نظارت مداوم SpO2، خواب و مدیریت استرس ارائه می دهد.
می بند 8 گلوبال با پیگیری بیش از 150 روش تمرینی از جمله دویدن، وزنه برداری و سایر ورزش ها، اطلاعات خوبی را در تمامی زمینه ها در اختیار کاربران قرار می دهد. برای ردیابی روند ورزش و تغییرات در داده‌های سلامتی، اپلیکیشن Mi Fitness داده‌های سلامتی و ورزش را به مدت یک ماه ذخیره می‌کند تا تغییرات را ردیابی کند. همچنین امکان همگام سازی داده های تمرین با Strava و Apple Health در دستگاه های iOS وجود دارد. امتیاز PAI همچنین تخمینی از میزان فعال بودن شما بر اساس الگوهای تمرینی و حرکتی با در نظر گرفتن سن، ضربان قلب و داده های تمرین هفت روزه ارائه می دهد.

با خرید Mi Band 8، گزینه هایی برای واچ فیس و اعلان های اولیه با قابلیت دریافت پیامک در اپلیکیشن Mi Fitness پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید تماس را رد کرده و از طریق پیامک پاسخ از پیش تعریف شده ارسال کنید. سایر ویژگی‌ها نیز در دسترس هستند، از جمله آلارم، تایمر، ویجت‌های آب و هوا، یادآوری‌ها، کنترل‌های موسیقی، تمرین‌ها و شاتر دوربین.

پیش بینی آب و هوا، رویدادهای تقویم و کنترل موسیقی را می توان به راحتی از طریق برنامه Mi Fitness پیکربندی کرد و این ویجت ها تعامل با ردیاب را بسیار ساده می کنند.

صفحه نمایش 8 بار قفل شده است

  • صفحه نمایش روشن تر از مدل قبلی است
  • نرخ تازه سازی به 60 هرتز به روز شد

با وجود اندازه 1.62 اینچی و ارائه همان وضوح 192 در 490 پیکسل، این صفحه نمایش نه تنها روشن تر از نسل قبلی است، بلکه روشنایی آن به 600 نیت می رسد. نرخ تازه سازی نیز از 30 هرتز به 60 هرتز افزایش یافته است. این در هنگام مشاهده اعلان ها و پیمایش منوها تفاوت زیادی ایجاد می کند. با توجه به قیمت Mi Band 8، می توان گفت که نمایشگر این گجت مشابه نمایشگر AMOLED یک ساعت هوشمند مدرن است، اما نه یک ردیاب تناسب اندام مالی!

به لطف نرخ تازه سازی بالای 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت، محتوای صفحه حتی در زیر نور مستقیم خورشید به وضوح قابل مشاهده است.

جزئیات خرید Mi Band 8

چیزی که جای تعجب دارد، انتخاب بلوتوث نسخه 5.1 به جای 5.2 نسل قبل است. با این حال، همچنان از بلوتوث کم مصرف (BLE) پشتیبانی می کند و تنها نقطه ضعف آن عدم وجود کنترل برق (LEPC) است که فقط با بلوتوث 5.2 ارائه می شود.

Mi Band 8 با اندروید 6.0 و iOS 12.0 یا بالاتر سازگار است. سری 8 را فقط می توان به اپلیکیشن Mi Fitness متصل کرد. با این حال، داده های برنامه Zepp را می توان به راحتی و به سرعت منتقل کرد. برای انجام این کار، به یک حساب کاربری شیائومی نیاز دارید و اگر قبلاً یک حساب کاربری شیائومی دارید، اولین نصب تنها چند دقیقه طول می کشد.

قیمت خرید 8

با خرید می بند 8 قطعا بهترین انتخاب را در این کلاس قیمتی انجام داده اید. البته نمی توان از ویژگی های چشمگیر مانند صفحه نمایش بزرگ AMOLED با نرخ تازه سازی 60 هرتز چشم پوشی کرد.
ناگفته نماند که این مدل بسیار سبک است و به راحتی می توانید در 24 ساعت شبانه روز از آن استفاده کنید. با کمک ویژگی های جدید، می توانید از Band 8 Global نه تنها بر روی مچ دست خود، بلکه به عنوان یک آویز یا همراه در حین دویدن روی مچ پای خود برای دریافت اطلاعات دقیق تر استفاده کنید.

با توجه به قیمت این گجت می توان گفت Mi Band 8 Global گزینه مناسبی برای تمامی ورزشکاران است.

بهره مندی در 8 می

  • صفحه نمایش بزرگ
  • عمر باتری خوب
  • استاندارد ضد آب 5ATM
  • نرخ تازه سازی 60 هرتز است
  • پشتیبانی از بیش از 150 برنامه ورزشی

باخت 8

  • GPS داخلی ندارد
  • عدم پشتیبانی از NFC

مشخصات می بند ۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات می بند ۸" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات می بند ۸"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427