مشخصات ساعت Amazfit Active

در این مطلب با موضوع مشخصات ساعت Amazfit Active و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آیفون

توضیحات ساعت Amazfit Active

ساعت Amazfit Active به عنوان یکی دیگر از ساعت های اقتصادی از خانواده بزرگ این برند چینی معرفی شده است. ساعت Amizfit Active یک گزینه مناسب برای اتصال به iOS و Android است که ترکیبی از جنبه های تناسب اندام، سلامت و ساعت هوشمند را ارائه می دهد. در ادامه در مورد قیمت Amazfit Active با سایر امکانات صحبت خواهیم کرد.

Amizfit Active تماشای ویدیوها

;

قیمت آمازفیت اکتیو

برای خرید ساعت با توجه به نیازها و قابلیت های ذکر شده گزینه های متنوعی در قیمت های مختلف موجود است که با مراجعه به صفحه قیمت ساعت هوشمند شیائومی از تنوع آن مطلع خواهید شد در عین حال باید گفت که در حال حاضر و در در بازار جهانی قیمت ساعت Amizfit Active 150 دلار تعیین شده است.

باتری ساعت Amizfit Active

  • تا 14 روز استفاده معمولی
  • تا 10 روز استفاده سنگین
  • تا 16 ساعت با GPS
  • تا 30 ساعت در حالت ذخیره انرژی

ساعت Amazfit Active با باتری 300 میلی آمپر ساعتی تا 14 روز در استفاده معمولی دوام می آورد که تا 10 روز استفاده سنگین را کاهش می دهد و حتی تا 30 روز استفاده محدود نیز نیازی به شارژ ندارد. هنگامی که از GPS برای ردیابی در فضای باز استفاده می کنید، این شرکت ادعا می کند که 16 ساعت عمر باتری دارد. لازم به ذکر است شارژ ساعت Amizfit Active از 0 تا 100 درصد چندان سریع نیست و دو ساعت زمان می برد.

طراحی ساعت اکتیو آمازفیت

  • موجود در سه رنگ
  • وزن آن 24-27 گرم است
  • مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

این ساعت هوشمند مربعی با فریم آلومینیومی 42 میلی متری و طراحی زیبا با دکمه فیزیکی در کنار ساعت Amizfit Active طراحی خود را تکمیل کرد. در پشت ساعت یک حسگر نوری BioTracker PPG قرار دارد که تغییرات ضربان قلب را برای ردیابی استرس و سطح اکسیژن خون اندازه گیری می کند. به لطف استاندارد 5ATM، می توانید بدون نگرانی با ساعت هوشمند فعال amazfit تا 50 متر شنا کنید.

دکمه سمت راست Amazfit Active برای راه اندازی منو است. در کنار دکمه یک میکروفون برای استفاده از دستیار صوتی و برقراری تماس وجود دارد و یک اسپیکر دیگر در سمت چپ برای کیفیت بهتر قرار داده شده است. مدل ساعت هوشمند Amizfit Active دارای بند سازگار با پوست است، اما اگر از بند های ساده خسته شده اید، می توانید با تعویض بند ساعت با بند مناسبی که در بازار نیز موجود است، تنوع ایجاد کنید. در پشت آمیزفیت اکتیو یک پوشش پلاستیکی با تمام سنسورها و خط مغناطیسی شارژر تعبیه شده است.

اپلیکیشن ساعت هوشمند Amazfit Active

  • دارای Zepp Coach و Zepp Aura با هوش مصنوعی
  • با Strava، Komoot، Apple Health و Google Fit کار می کند

amazfit active ویژگی های جالبی دارد و به عنوان ردیاب ورزشی و ردیاب تناسب اندام به خوبی کار می کند و اطلاعات خوبی برای شمارش مراحل و پیگیری فعالیت های روزانه، ضربان قلب، استرس و سطح اکسیژن خون به شما می دهد. این عدد به شما در مورد وضعیت سلامتی شما با یک شاخص سلامت بر اساس ضربان قلب و عدد می دهد. در هنگام خواب با تجزیه و تحلیل کیفیت مراحل مختلف خواب، کیفیت خواب شما را در مراحل مختلف از 100 می دهد و پارامترهایی مانند ضربان قلب و کیفیت تنفس را ارزیابی می کند.

Amazfit Active می تواند بر نوع فعالیت، سطح کیفیت خواب و چرخه نظارت داشته باشد و به شما امکان ضبط یادداشت های صوتی را می دهد. همچنین اپلیکیشن Zepp با استفاده از هوش مصنوعی به سوالات سلامتی و ورزش شما پاسخ می دهد. ساعت Amizfit Active با ارائه ده ها سبک ساعت، گزینه های شما را افزایش می دهد. این ساعت هوشمند دارای پشتیبانی از تماس بلوتوث است و می توانید به تماس های خود پاسخ دهید یا با آن تماس های جدیدی برقرار کنید. همچنین 250 مگابایت فضای ذخیره سازی موسیقی وجود دارد. هنگام تمرین به راحتی از موسیقی ذخیره شده در ساعت لذت ببرید.

صفحه نمایش ساعت Amazfit Active

صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 450 پیکسل و روشنایی خوب قابل قبول به نظر می رسد و قابلیت نمایش Amifit Active نیز وجود دارد. با نسبت صفحه نمایش به بدنه 73 درصد، از انتخاب بیش از 100 صفحه ساعت لذت خواهید برد بازار.

مشخصات نرم افزار و سخت افزار Amazfit Active

  • روی سیستم عامل Zepp اجرا می شود.
  • پشتیبانی آمازون الکسا
  • پخش کننده موسیقی و تماس را از طریق بلوتوث ارائه می دهد.

ساعت هوشمند Amazfit Active به برنامه Zepp برای نصب و همگام سازی با تلفن های هوشمند اندروید و آیفون نیاز دارد. استفاده از این ساعت هوشمند با پلتفرم، همان تجربه را به شما می دهد، البته با کمی تفاوت.

علاوه بر موارد اولیه مانند اعلان ها، کنترل موسیقی، آب و هوا و انتخاب چهره ساعت، شما همچنین به Amazon Alexa، ذخیره سازی موسیقی و تماس ها از طریق بلوتوث دسترسی خواهید داشت. همانطور که قبلا گفتیم یکی از نقاط قوت Amazfit Active امکان برقراری تماس است که در این قیمت مزیت بسیار خوب و کاربردی است.

برای بهبود کیفیت خواب، ساعت هوشمند Amazfit Active گزارش دقیق تری از خواب با Zepp Aura به شما ارائه می دهد، ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی و ارتباط و تجزیه و تحلیل خواب با روبات های هوشمند. هنگامی که از Amazfit Active برای نظارت بر تمرینات خود استفاده می کنید، Zepp Chat، ربات چت دیگری در سبک GPT، به شما امکان می دهد سوالات مربوط به ورزش را بپرسید.

همچنین فوراً هفت مورد از 120 ورزش پشتیبانی شده را شناسایی می کند و برای هر فعالیت یک امتیاز PAI به شما می دهد.
Zepp Aura گزارش‌های دقیق خواب را همراه با صدا ارائه می‌کند تا به شما کمک کند سریع‌تر بخوابید و کیفیت خواب خود را بهبود بخشد. با اشتراک Zepp Aura خود، از دسترسی به Zepp Wellness Coach لذت خواهید برد، که به طور فعال تجزیه و تحلیل خواب روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه خرید ساعت اکتیو amazfit

اگر به دنبال گجتی هستید که ترکیب خوبی از ساعت هوشمند و عملکردهای سلامتی و تناسب اندام را ارائه دهد، ساعت Amazfit Active انتخاب خوبی است. در صورت نیاز به تحقیق بیشتر و مقایسه انواع ساعت ها می توانید با مراجعه به صفحه ساعت هوشمند در وب سایت ما با انواع دیگر این گجت آشنا شوید.

مزایای ساعت Amazfit Active

  • استاندارد 5ATM
  • پشتیبانی از Zep Aura
  • باتری خوب
  • صفحه نمایش AMOLED
  • امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث

معایب ساعت Amizfit Active

  • دقت پایش ضربان قلب پایین است
  • دقت پایین GPS

مشخصات ساعت Amazfit Active

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات ساعت Amazfit Active" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات ساعت Amazfit Active"، کلیک کنید.