مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e

در این مطلب با موضوع مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

توضیحات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e با طراحی زیبا و پشتیبانی از انواع نظارت بر سلامت و تناسب اندام به گزینه ای جذاب و مقرون به صرفه برای کاربران تبدیل شده است. با خرید Amizfit GTS 2e می توانید به طور همزمان به ساعت هوشمند و ردیاب فعالیت ورزشی دسترسی داشته باشید. GTS 2e نیز قیمت مناسبی دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

قیمت GTS2E

GTS 2e قیمت بسیار خوبی دارد و این یکی از دلایل اصلی توجه به آن است که در کنار سایر ویژگی ها می تواند این مدل را در رده ساعت های ارزان قیمت قرار دهد. اگر بودجه زیادی برای خرید ندارید و به ساعت خاصی نیاز ندارید به فروشگاه اینترنتی 19 کارالا مراجعه کنید تا با ویژگی ها و انواع ساعت های هوشمند بیشتر آشنا شوید.

باتری دوم آمیزفیت GTS

  • تا 14 روز در حالت ساعت هوشمند
  • تا 24 روز استفاده معمولی
  • تا 7 روز استفاده سنگین
  • باتری 246 میلی آمپر ساعتی است

ظرفیت باتری GTS 2e همانند نسل قبلی است و طبق گفته شرکت می تواند تا 24 روز با استفاده روزانه و تا 14 روز با استفاده بیشتر دوام بیاورد اما با استفاده از مانیتورینگ قلب 24 ساعته و 3 بارها ورزش هفتگی و استفاده از GPS تا 7 روز شارژ می شود. عمر باتری یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش AMOLED و GPS داخلی شگفت انگیز است!

طراحی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e

GTS2e با ضخامت 9.4 میلی متر و صفحه نمایش 1.65 اینچی AMOLED با رزولوشن 442 در 348 پیکسل (341ppi) از نظر اندازه و شکل شبیه به سری اپل 6 است. فریم آلومینیومی زیبایی این مدل را دو چندان کرده است. قابل ذکر است که با داشتن استاندارد ضد آب 5ATM، دیگر نگران آسیب دیدن این ساعت در ورزش های آبی نخواهید بود. در نتیجه می توانید به راحتی از ساعت هوشمند Amazfit GTS 2e در طول روز هنگام ورزش، شنا، خارج از منزل، روزهای بارانی یا حتی زیر دوش استفاده کنید. دکمه ای در سمت راست ساعت هوشمند Amifit GTS 2e برای فعال کردن صفحه نمایش و حرکت بین منوها وجود دارد. خوشبختانه تجربه کاربری این ساعت حتی با استفاده طولانی مدت راحت است.

GTS دوم

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e از 90 نوع ورزش مختلف پشتیبانی می کند، اما مدل ساده آن تنها 12 نوع ورزش را می شناسد این ساعت در جنبه های اصلی عملکرد قوی دارد، با فعالیت هایی از جمله دویدن، دویدن، دوچرخه سواری تبدیل به ساعتی کاربردی شده است. ، شنا، اسکی، رقص، ورزش های آبی، ورزش و 90 فعالیت ورزشی.

همچنین کار با تجهیزات در جاده آسان است. با دو بار فشار دادن دکمه تاج، منوی گزینه های تمرین باز می شود. علاوه بر این، می توانید از کنترل آنلاین برای فعال سازی و مدیریت کنترل تمرین استفاده کنید که به خوبی کار می کند.

قیمت GTS2E
Huami چیزهای نسبتاً بزرگی را در بخش صفحه نمایش نگه داشته است و با توجه به ساعت هوشمند Amazfit GTS 2e، همچنین دارای یک پنل 1.65 اینچی AMOLED با وضوح 442×348 پیکسل (341PPI) است. پشتیبانی از تمام صفحه و واچ فیس های متنوع از دیگر ویژگی های این مدل است.

مشخصات ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2e از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e پشتیبانی از کنترل صوتی آنلاین است که حتی بدون اتصال به اینترنت نیز از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. Amifit GTS 2e همچنین از Huami bio tracker 2 استفاده می کند که ترکیبی از سنسورهای نظارت بر سلامت است و به کاربر اجازه می دهد تا ضربان قلب 24 ساعته، سطح اکسیژن را از طریق سنسور SPO2 و آنالیز کیفیت خواب بررسی کند. ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2e با پشتیبانی از 90 برنامه ورزشی و مانیتورینگ خودکار فعالیت های ورزشی، سنسور دما و پشتیبانی از GPS داخلی انتخاب خوبی برای ورزشکار محسوب می شود.

ساعت های شیائومی در انواع و کلاس های مختلف به فروش می رسند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ساعت ها، به دسته بندی ساعت های هوشمند شیائومی در وب سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید.

قیمت خرید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e

با توجه به ویژگی ها و نقدهای ساعت Amizfit GTS 2e با قیمت مناسب، این ساعت به علاقه مندان به تمرینات ورزشی پیشنهاد می شود. با خرید Amazfit GTS 2e یک گجت ورزشی با صفحه نمایش AMOLED، بدنه آلومینیومی، GPS داخلی، سنسور ضربان قلب، با برنامه های ورزشی و سلامتی با قیمت مناسب خواهید داشت. اگرچه صفحه نمایش همیشه روشن AMOLED آن را از سایر ساعت های این رنج قیمت متمایز می کند و ظرفیت باتری مناسبی دارد، اما توانایی پاسخگویی به تماس ها از طریق بلوتوث را ندارد.

مفید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e :

  • صفحه نمایش بزرگ
  • قیمت مناسب
  • GPS داخلی
  • نظارت قدرتمند

از دست دادن Amizfit GTS 2e :

  • هیچ پشتیبانی برای گفتگو وجود ندارد

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2e"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید