مشخصات ساعت امازفيت GTR 4

در این مطلب با موضوع  مشخصات ساعت امازفيت GTR 4 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

توضیحات ساعت Amazfit GTR 4

آمازفیت GTR 4 یکی از بهترین مدل‌های این برند معروف است که تقریباً تمامی ویژگی‌های مهم و کاربردی را به همراه دارد و علاوه بر این، علاوه بر ویژگی‌های مشخص شده، این امتیاز را داشته است که طول عمر شارژدهی بالایی نیز داشته باشد. پس اگر به دنبال ساعتی هستید که بتوانید همیشه روی دست خود ببندید و خسته نشوید در معرفی آمیزفیت GTR 4 با ما همراه باشید تا ببینیم آمازفیت جی تی آر 4 قیمت خوبی دارد یا خیر؟

ویدیوی Amazfit GTR 4

قیمت آمازفیت GTR 4

این شرکت قیمت 200 دلاری را برای Amazfit GTR 4 در بازار جهانی تعیین کرده است. آمازفیت GTR 4 با توجه به ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد خود، در مورد ساعت های موجود در بازار حرف های زیادی برای گفتن دارد و در مقایسه با همتایان خود، خرید Amazfit GTR 4 انتخابی منطقی به نظر می رسد. قیمت این ساعت هوشمند و سایر مدل های ساعت هوشمند شیائومی در بازار ایران را می توانید در سایت 19 کالا پیگیری کنید.

باتری آمیزفیت GTR 4

عمر باتری یکی از بزرگترین نقاط قوت ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 است. زیرا ظرفیت باتری 475 میلی آمپر ساعتی دوام خوبی را فراهم می کند. البته ما این قطعه را از قلم نینداخته ایم و در طول تجربه ای که با این محصول داریم از ماندگاری آن برای شما خواهیم گفت.

در حالت استفاده معمولی، amazfit gtr4 می تواند 14 روز همراه شما باشد، اما اگر می خواهید از تمام ویژگی ها استفاده کنید و حتی از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده کنید، عمر باتری به 8 روز می رسد که همچنان با همه این ویژگی های 4 ارائه می شود. عالی.

یکی از جالب ترین ویژگی های آمازفیت GTR 4 حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است که در صورت فعال شدن یک ماه شارژدهی دوام می آورد. هر زمان که شارژ به 0% رسید می توانید ظرف 2 ساعت آن را تا 100% شارژ کنید.

طراحی آمازفیت GTR 4

  • تا عمق 50 متری آب مقاوم است
  • صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با قابلیت مشاهده همیشه روشن

ساعت GTR 4 برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند همیشه از ساعت خود حتی در خانه استفاده کنند. دلیلش این است که یکی از سبک ترین ساعت هایی است که اخیراً آزمایش کرده ایم. البته قطر بدنه این ساعت تقریبا باریک است که هنگام در دست گرفتن آن حس راحتی را به کاربر القا می کند.

یکی از نکات جالب و سرگرم کننده دیگر در طراحی این ساعت، ظاهر ساده و در عین حال شیک آن است. خوشبختانه آمازفیت طراحی این ساعت را کامل نکرده و هر آنچه کاربر نیاز دارد را در اطراف بدنه قرار داده است.

دورتادور عکس ساعت آمازفیت GTR 4 یک دکمه دایره ای شکل وجود دارد که با چرخاندن آن به راحتی می توانید به منوی برنامه بروید و اگر یک بار آن را فشار دهید وارد منوی برنامه عمومی خواهید شد.

دکمه دیگری در قاب ساعت Amizfit GTR 4 قرار دارد که به کلید میانبر معروف است. اگر یک بار آن را فشار دهید وارد منوی فعالیت های ورزشی می شوید و البته امکان انتخاب میانبرهای دیگری نیز به جای فعالیت های ورزشی برای آن وجود دارد. اگر این دکمه را برای مدت طولانی فشار دهید، دستیار صوتی الکسا ظاهر می شود.

اگر می خواهید ساعت های مختلف را از نظر طراحی و قیمت در کنار یکدیگر ببینید و سپس خرید کنید، از صفحه ساعت هوشمند 19 محصول ما با محصولات متنوع از برندهای مطرح دنیا دیدن کنید.

ساعت GTR 4

ساعت هوشمند Amizfit GTR 4 از تمام سنسورهایی که کار می کنند استفاده می کند حتی Biotraker 4 که نسبت به نسل قبلی دقت بیشتری دارد و می تواند پارامترهای مهم سلامتی مانند ضربان قلب و اکسیژن خون را اندازه گیری کند و اطلاعات مناسبی در مورد استرس و فشار هوا ارائه دهد.

gtr4 بعد از 7 روز اطلاعاتی در مورد فعالیت های شما تا کنون و همچنین سلامت شما ارائه می دهد و هر روز و شب پس از ردیابی خواب کاربر به او امتیاز می دهد.

ساعت Amizfit GTR 4 از بیش از 150 فعالیت ورزشی، از جمله دویدن، دوچرخه سواری، شنا و یوگا، به علاوه برخی موارد خاص مانند صخره نوردی، قایقرانی و شطرنج پشتیبانی می کند. البته، شما این توانایی را دارید که به طور خودکار ورزش هایی مانند دویدن، پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری را بدون نیاز به آشکار کردن آنها ردیابی کنید.

GPS داخلی و سازگاری ردیابی ماهواره ای ویژگی های جالبی را به Amazfit GTR 4 اضافه می کند. به عنوان مثال، پس از دوچرخه سواری، می توانید ببینید که کدام مسیر را طی کرده اید، یا اگر مسیر خود را در حین ورزش گم کرده اید، شما را به آن بازمی گرداند ابتدای راه

ساعت هوشمند GTR 4 دارای برخی از ویژگی های اصلی مانند اعلان گوشی، تقویم، یادداشت صوتی، زنگ هشدار، آب و هوا و … است و به دلیل دارا بودن بلندگو و میکروفون از قابلیت چت و ضبط یادداشت های صوتی پشتیبانی می کند. البته توجه داشته باشید که تا زمانی که در محیط شلوغ نباشید کیفیت صدای شما خوب خواهد بود.

صفحه ساعت Amazfit GTR 4

در مورد نمایشگر ساعت هوشمند Amizfit GTR 4 باید گفت که دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466×466 پیکسل است که نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر است. این نمایشگر همیشه از صفحه نمایش پشتیبانی می کند و با شیشه ضد خش و پوشش ضد لک عرضه می شود.

صفحه نمایش Amizfit GTR 4 از روشنایی بالایی برخوردار است بنابراین حتی در زیر نور خورشید نیز وضوح خوبی را نشان می دهد. البته در هوای آفتابی به شما توصیه می کنیم میزان روشنایی صفحه نمایش را در بالاترین حد قرار دهید. این ساعت دارای حالت نورپردازی خودکار است و می تواند روشنایی را بر اساس نور بیرون تنظیم کند.

نمونه ساعت Amizfit GTR 4 از نظر سخت افزاری و نرم افزاری

Amazfit با سیستم عامل ZeppOS نسخه 2 برای بخش نرم افزار ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 که تقریباً مشابه سیستم عامل گوگل است، همراه شد. برای اتصال این ساعت به گوشی خود باید اپلیکیشن Zepp را نصب کنید.

تمامی داده های ثبت شده در ساعت هوشمند Amizfit GTR 4 در اپلیکیشن Zepp که در iOS و اندروید موجود است قابل مشاهده است. این شامل تفکیک دقیق تمرین شما، تعداد قدم ها، نمره خواب و تمام معیارهای سلامتی است که در نظر گرفته اید. Zepp یک برنامه همراه است که برای همگام سازی داده ها و مدیریت ساعت شما باید روی تلفن شما نصب شود.

این اپلیکیشن رابط کاربری ساده ای دارد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی به داده های آموزشی و اطلاعات سلامت خود دسترسی داشته باشید و ساعت خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید با استفاده از این ابزار برنامه های جدید را روی Amazfit GTR 4 نصب کنید.

لازم به ذکر است که Amizfit GTR 4 دارای سنسور بیومتریک، سنسور شتاب، GPS، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، ارتفاع سنج، فشارسنج و سنسور نور می باشد.

بررسی قیمت خرید آمازفیت GTR 4

ساعت های آمازفیت معمولاً ویژگی های زیادی را نسبت به قیمت ارائه می دهند و آمازفیت GTR 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست، در حالی که ساعت هوشمند آمازفیت GTR 4 نسبت به نسل قبلی دارای ویژگی های جدیدی است. . به لطف صفحه نمایش بزرگ خوب و عمر باتری عالی، نظارت بر سلامت و رفاه را آسان می کند.

سنسور بیومتریک جدید با ارائه داده های دقیق Amizfit GTR 4 را قابل اعتماد می کند، ناگفته نماند که علاوه بر طراحی معمول ساعت Amizfit GTR 4، صفحه نمایش لمسی آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

همانطور که گفته شد، در مقایسه با ساعت های گران قیمت موجود در بازار، می توان گفت که قیمت Amazfit GTR 4 نسبت به ظاهر آن مناسب است. اگر تجربه کار با این ساعت عالی را دارید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای Amazfit GTR 4

  • طراحی ساده و شیک
  • مدت زمان شارژ بالا
  • سبک وزن
  • صفحه نمایش با کیفیت و روشن
  • پشتیبانی از ردیابی ماهواره ای
  • قابل استفاده در هنگام شنا
  • پشتیبانی چت با کیفیت قابل قبول
  • امکان ذخیره موسیقی و نصب برنامه ها وجود دارد

معایب Amizfit GTR 4

  • تنها 2 گیگابایت حافظه داخلی دارد

 مشخصات ساعت امازفيت GTR 4

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مشخصات ساعت امازفيت GTR 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مشخصات ساعت امازفيت GTR 4"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427