مشخصات امیزفیت بند ۷

در این مطلب با موضوع مشخصات امیزفیت بند ۷ و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تعریف آمیزفیت بند 7

در میان گزینه های قابل قبول در بازار لباس تناسب اندام، Amizfit Band 7 انتخاب خوبی است. در ادامه با قابلیت ها و ویژگی های ساعت آمازفیت بند 7 بیشتر آشنا می شویم و با تحلیل نقاط قوت و ضعف و قیمت ساعت آمازفیت بند 7 به بررسی قیمت خرید آن می پردازیم.

قیمت آمیزفیت آیتم 7

قیمت Amizfit Band 7 در بازارهای بین المللی حدود 30 دلار است که با توجه به قیمت ساعت هوشمند باید گفت که این دستبند تناسب اندام انتخاب خوبی برای افرادی است که نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند و در عین حال . زمان نیاز به محصولات برای نظارت بر سلامت آنها است.

باتری ساعت Amazfit Band 7

آمازفیت در زمینه تولید گجت های هوشمند با عمر باتری طولانی سابقه بسیار بالایی دارد. به گفته این شرکت، ساعت Amizfit Band 7 با باتری 232 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 18 روز استفاده معمولی و 12 روز استفاده سنگین دوام بیاورد.

طراحی Amisfit پاراگراف 7

این مدل به شکل مستطیل طراحی شده است. ساعت هوشمند Amizfit Band 7 از طراحی استفاده از بند TPU پیروی می کند که به دلیل کیفیت بند، استفاده از آن برای ساعت ها بسیار راحت است. بند ساعت هیچ دکمه فیزیکی ندارد، بنابراین برای انجام کارها فقط می توانید صفحه ساعت را لمس کنید.

در پشت ساعت سنسورهای ضربان قلب، SpO2 و نظارت بر استرس به همراه پین ​​شارژر تعبیه شده است. استاندارد ضد آب 5ATM استفاده از این مدل را برای ورزش های آبی برای شما آسان می کند.

ساعت Amizfit Band 7

قابلیت های Amizfit Band 7 فراتر از شمارش گام ها و نظارت بر ضربان قلب است. این مدل بیش از 120 مدل ورزشی را با آنالیز دقیق پشتیبانی می کند که 4 مدل اسپرت به صورت خودکار شناسایی می شوند. این دستگاه با ردیابی سه پارامتر سلامتی ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس، اطلاعات جامع سلامتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

همانطور که می دانید کیفیت خواب بر عملکرد کل بدن تاثیر می گذارد و ساعت هوشمند Amazfit Band 7 مراحلی مانند خواب سبک، عمیق و REM را با مانیتورینگ کامل خواب مانیتور می کند.

نمایشگر ساعت هوشمند Amizfit Band 7

صفحه نمایش 1.47 اینچی HD AMOLED کیفیت تصویر خوبی را با رنگ های شفاف و وضوح بالا نشان می دهد. رزولوشن این صفحه نمایش 198×368 و تراکم پیکسلی 282ppi است که با افزایش 112 درصدی نسبت به نسل قبل تجربه کاربری خوبی را ارائه می کند.

توضیحات باند Amizfit 7 از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

ساعت های هوشمند شیائومی و نوارهای تناسب اندام Amazfit به ویژگی های خوب خود معروف هستند و Amazfit Band 7 از این روش پیروی می کند و دارای بیش از 50 صفحه ساعت است.

با کشیدن صفحه نمایش به سمت راست، دستیار صوتی آمازون الکسا فعال می شود و در صورت کشیدن سوایپ به سمت بالا، می توانید به تمام عملکردهای این باند مانند PAI، نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون، خود ورزشی، نظارت بر خواب و غیره دسترسی داشته باشید. . اعلان ها و تماس ها در ساعت هوشمند Amizfit Band 7 قابل مشاهده است که پاسخگویی به آنها از طریق ساعت امکان پذیر نیست.

قیمت خرید آمیزفیت بند 7

با توجه به قابلیت های متنوع و در عین حال قیمت مناسب ساعت هوشمند Amazfit Band 7 می توان گفت که این مدل با توجه به تمام موارد گفته شده از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

مزایای Amizfit پاراگراف 7:

  • عمر باتری طولانی
  • پشتیبانی از 120 حالت ورزشی
  • رابط کاربری خوب
  • قیمت مناسب

معایب Amazfit Band 7:

  • عدم پشتیبانی از GPS داخلی
  • نمی توان به تماس پاسخ داد

مشخصات امیزفیت بند ۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات امیزفیت بند ۷" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات امیزفیت بند ۷"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427