مشخصات اسپیکر سونی SRS XB31

اگر شما هم بدنبال مطالعه مشخصات اسپیکر سونی SRS XB31 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

یکی دیگر از بلندگوهای بلوتوث سونی که با نام SRS-XB31 شناخته می شود، نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید و به بسیاری از ویژگی های دیگر دسترسی داشته باشید. تمرکز اصلی این اسپیکر بلوتوثی بر روی بیس است و به همین دلیل این محصول نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و نظر گروه های مختلف را به خود جلب می کند. برای داشتن محصولی زیباتر و جذاب تر، یک چراغ LED در کناره SRS XB31 تعبیه شده است که می توانید رنگ آن را تغییر دهید. با استفاده از برنامه Sony Music Center می توانید به گزینه های بیشتری برای شخصی سازی این محصول دسترسی داشته باشید. برای خرید انواع اسپیکر به سایر اسپیکرها در وبسایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

موارد مرتبط برای Sony SRS XB31

با استفاده از این برنامه می توانید به حالت های صوتی مختلفی که برای SRS-XB31 طراحی شده اند دسترسی داشته باشید. حالت عادی، حالت باس اضافی و حالت صدای زنده سه حالت مختلف هستند که می توانند تجربه صوتی عالی را در موقعیت های مختلف به شما ارائه دهند.

در اپلیکیشن می توانید نور این اسپیکر را نیز تغییر دهید. این حالت که Lighting Mode نام دارد به شما امکان تغییر رنگ چراغ ها را می دهد و حتی می توانید از افکت های نوری مختلف استفاده کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که چراغ ها را به طور کامل خاموش کنید.

همانطور که گفتیم این اسپیکر بلوتوث سونی بیس زیادی تولید می کند و به همین دلیل اندازه آن به راحتی محیط خانه را پر می کند. در واقع، اگر به دنبال بلندگوی با بیس زیاد هستید، قطعا SRS XB31 نظر شما را جلب خواهد کرد.

باتری این محصول سونی نیز می تواند نظر شما را به خود جلب کند. می توان گفت که باتری این محصول یک روز دوام می آورد. همچنین لازم به ذکر است که این محصول دارای خروجی USB-A می باشد که به شما امکان شارژ دستگاه های دیگر از جمله گوشی خود را می دهد. ویژگی جذاب این محصول Party Chain نام دارد. با این ویژگی می توانید تا ۱۰۰ عدد از این اسپیکرها را از طریق بلوتوث متصل کنید تا صدای فراگیر را تجربه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشخصات اسپیکر سونی SRS XB31" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشخصات اسپیکر سونی SRS XB31"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید