مشارکت دانش آموزان بندرانزلی برای آزادی زندانی نیازمند

آسیاننت/گیلان مدیر دبیرستان دخترانه دهخدا بندرانزلی از مشارکت دانش آموزان و اولیای آنها همچنین پرسنل این دبیرستان برای آزادی زندانی نیازمند جرایم مالی غیرعمد خبر داد.

مشارکت دانش‌آموزان بندرانزلی برای آزادی زندانی نیازمند

 فریده بنی میرزا در گفت وگو با آسیاننت اظهار کرد: اعتقاد داریم تعلیم و تربیت باید در کنار هم مورد توجه اولیای آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف نهادینه کردن حس نوع دوستی در بین دانش آموزان، طی هماهنگی صورت گرفته با نهاد زندانهای استان گیلان و از طریق کمک های جمع آوری شده، زمینه رهایی یک زندانی نیازمند جرایم مالی غیرعمد بندرانزلی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با پرداخت دین، فراهم شد.

مدیر دبیرستان دخترانه دهخدا تصریح کرد: در ادامه فعالیت های تربیتی، امسال طی رایزنی با منابع طبیعی و همکاری این اداره، 41 اصله نهال در اختیار این مدرسه قرار گرفت.

بنی میرزا تاکید کرد: دانش آموزان با غرس این نهال ها و نامگذاری هر نهال به اسم هر کلاس، خاطره ای ماندگار در دفتر دوران تحصیل خود در این دبیرستان برای سالهای متمادی رقم زدند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت دانش آموزان بندرانزلی برای آزادی زندانی نیازمند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت دانش آموزان بندرانزلی برای آزادی زندانی نیازمند"، کلیک کنید.