مزایا و معایب JBL Partybox Ultimate

اگر شما هم بدنبال مطالعه  مزایا و معایب JBL Partybox Ultimate هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

معرفی پارتی باکس JBL مدل PartyBox Ultimate

با JBL PartyBox Ultimate فضای مهمانی را تغییر دهید! این اسپیکر بلوتوث قدرتمند اتاق مهمانی شما را با صدای فراگیر و بیس عمیق به یک پیست رقص هیجان انگیز تبدیل می کند. از ویژگی هایی که این اسپیکر را به محصولی هیجان انگیز تبدیل می کند می توان به کیفیت بالا، مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از فرمت های مختلف، نور قابل تنظیم و … اشاره کرد.

مزایا و معایب JBL Partybox Ultimate

  • صدای با کیفیت بالا
  • حمل آسان
  • همراه با چراغ های LED رقصنده
  • پشتیبانی زبان فارسی از نوتیفیکیشن ها
  • درگاه های ورودی متنوع هستند
  • طراحی ضد آب و بادوام
  • قیمت نسبتا بالا
  • وزن سنگین

PartyBox طراحی و ساخت با کیفیت نهایی

PartyBox Ultimate با طراحی جسورانه و جذاب خود، در نگاه اول توجه همه تماشاگران را به خود جلب می کند. این اسپیکر دارای بدنه ای مقاوم و ضد آب بوده و استفاده از آن در فضای باز آسان است.
JBL PartyBox Ultimate با ابعاد 45.5 x 104.9 x 44 سانتی متر و وزن 39.5 کیلوگرم یکی از بزرگترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بازار به حساب می آید اما وجود چرخ های زیر بدنه این جعبه JBL را به راحتی حمل و حل می کند. مشکل حمل و نقل مواد نهایی
بدنه PartyBox Ultimate از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. این اسپیکر دارای گواهی IPX4 است و می تواند مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار از خود نشان دهد.
ناگفته نماند که چرخ های تلسکوپی و چرخ های بلندگو از مواد مرغوب ساخته شده اند و به راحتی می توانند وزن PartyBox Ultimate را تحمل کنند.
یکی از ویژگی های جذاب PartyBox Ultimate وجود چراغ های ال ای دی رقصی است که در جلو و کناره های اسپیکر تعبیه شده است. این نورها با ریتم موسیقی هماهنگ شده و فضا را جذاب تر می کند.

توضیحات مدل JBL Party Box Ultimate

شاید فکر کنید که قیمت PartyBox Ultimate نسبت به رقبای خود کمی بالاست، اما باید توجه داشت که این مدل اسپیکر JBL حرف های زیادی برای گفتن دارد. JBL با ساخت PartyBox Ultimate با نصب توییترهای 74 میلی متری و ووفرهای 242 میلی متری در کنار پیشرفت های نرم افزاری و سخت افزاری توانسته است تقریبا بهترین اسپیکر را از نظر خروجی صدا با توان 1100 وات ایجاد کند.
علاوه بر کیفیت صدای عالی این پارتی باکس از برند JBL، بیس عمیق و پر جنب و جوش این اسپیکر هر نت موسیقی را با حداکثر جزئیات منتقل می کند.
قابلیت تنظیم سطح بیس از طریق کنترل پنل بلندگو به شما این امکان را می دهد که تنظیمات صدا را به دلخواه شخصی سازی کنید. ناگفته نماند که این اسپیکر از فرکانس های 30 تا 20000 هرتز پشتیبانی می کند و گوش ها و تمام جزئیات موسیقی را به همراه می آورد.
اتصال به PartyBox Ultimate بسیار آسان است. بلوتوث نسخه 5.3 اتصال سریع و طولانی مدت را به شما می دهد. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید از طریق کابل موسیقی پخش کنید.

سایر امکانات و تجهیزات پارتی باکس JBL مدل PartyBox Ultimate

JBL PartyBox Ultimate یک سیستم صوتی کامل و پیشرفته است. این اسپیکر قدرتمند jbl با عملکرد منحصر به فرد خود تجربه ای هیجان انگیز از صدا و نور را برای شما به ارمغان می آورد.
بلندگوهای JBL PartyBox Ultimate سیستم نورپردازی پیشرفته ای دارند که با ریتم موسیقی همخوانی دارد و فضایی شاد و سرزنده ایجاد می کند. با استفاده از اپلیکیشن PartyBox می توانید تنظیمات این سیستم نورپردازی را به دلخواه تغییر دهید و از افکت های نوری مختلف لذت ببرید.
با کمک برنامه PartyBox، می توانید تنظیمات اکولایزر بلندگو را تغییر دهید، لیست پخش مورد علاقه خود را ایجاد کنید و چندین بلندگوی PartyBox را به طور همزمان مدیریت کنید.
در مجموع، اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قدرتمند، با کیفیت و با امکانات کامل هستید، این مدل اسپیکر JBL را می توان بهترین انتخاب دانست.

قیمت پارتی باکس JBL PartyBox Ultimate مدل

البته یکی از اولین چیزهایی که در مورد اسپیکرهای JBL PartyBox Ultimate قابل مشاهده است، قیمت بالای آن است، اما با توجه به امکانات و عملکرد این دستگاه، قیمت آن را احساس خواهید کرد.
PartyBox Ultimate ویژگی هایی مانند راه اندازی آسان، سیستم نورپردازی پیشرفته، برنامه PartyBox، خروجی صدای باکیفیت و دقیق و اکولایزر قابل تنظیم را ارائه می دهد که دستگاه را به یک بلندگوی کامل تبدیل می کند.

خرید پارتی باکس JBL PartyBox Ultimate

در دنیای اسپیکرهای بلوتوث، PartyBox Ultimate یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها می توانید متوجه شوید که این پارتی باکس یک اسپیکر بلوتوث قدرتمند و منحصر به فرد برای مهمانی ها و مجالس می باشد. برای خرید مدل JBL PartyBox Ultimate می توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و این اسپیکر بلوتوثی را با بهترین قیمت خریداری کنید. توجه داشته باشید که تنوع اسپیکر و پارتی باکس موجود در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی بسیار زیاد است و می توانید به سراغ برندهای دیگر رفته و اسپیکرهای مورد نظر خود را از هارمن کاردون، انرجایزر، شیائومی و … انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مزایا و معایب JBL Partybox Ultimate" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مزایا و معایب JBL Partybox Ultimate"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427