مزایا و معایب اسپیکر سیلیکون پاور bs 91

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب اسپیکر سیلیکون پاور bs 91 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی کامل اسپیکر بلوتوث سیلیکونی پاور مدل bs91

با افزایش محبوبیت و استفاده از اسپیکرها به خصوص اسپیکرهای بلوتوث، محصولات متنوع و خوبی در بازار ظاهر شده است. یکی از مدل های خوب اسپیکر بلوتوث اسپیکر سیلیکونی پاور bs91 است که می توانید با صدای بلند و فراوان از آن استفاده کنید و از موسیقی بیشتر لذت ببرید.

مزایا و معایب اسپیکر سیلیکونی پاور bs 91

  • کیفیت بالا
  • امکان برقراری ارتباط با چندین دستگاه
  • باتری که قابلیت نگهداری شارژ را دارد
  • یک بیس نسبتا ضعیف

موارد مربوط به BS91

ابعاد اسپیکر سیلیکون پاور 57.2 در 24.5 در 25.2 میلی متر و وزن آن 4400 گرم است. این اسپیکر ابعاد مناسبی دارد و برای استفاده در منزل و فضاهای کوچک انتخابی مناسب محسوب می شود. بر روی بدنه دستگاه پورت های USB Type-A و AUX وجود دارد و می توانید دستگاه های مختلفی را به آن متصل کنید. همچنین می توانید از بلوتوث برای اتصال دستگاه های مختلف به صورت بی سیم استفاده کنید. Silicon Power برای اتصال بی سیم این دستگاه از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده کرده است. جدا از موارد ذکر شده می توانید از کارت حافظه جانبی کمک بگیرید.
از دیگر دکمه های این اسپیکر می توان به کلید پاور، دکمه کنترل محتوای در حال پخش، دکمه ضبط صدا، دکمه تغییر نور و غلتک تنظیم صدا اشاره کرد.
با استفاده از میکروفون همراه محصول، می‌توانید از آن برای خواندن موسیقی یا صحبت در یک سخنرانی استفاده کنید. همانطور که قبلا توضیح دادیم برای جذابیت بیشتر محصول و ارائه تجربه کاربری بهتر، رقص نور برای آن در نظر گرفته شده است. با محصولاتی که از فناوری TWS پشتیبانی می کنند، می توانید آن را همزمان به دستگاه های دیگر متصل کنید و صدای بهتری با صدای بالاتر داشته باشید.
باتری به کار رفته در این دستگاه 3600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می تواند تا 5 ساعت را تامین کند.

قیمت اسپیکر بلوتوث پرتابل سیلیکونی پاور مدل bs91

اسپیکرهای بلوتوث سیلیکون پاور قیمتی متوسط ​​به بالا دارند که عملکرد و کیفیت محصول آنها را توجیه می کند. اگر به دنبال محصولی هستید که بهترین کیفیت را برای مهمانی ها و مجالس دیگر داشته باشد و مدت زیادی همراه شما باشد، اسپیکر سیلیکون پاور bs 91 انتخاب مناسبی برای شماست.

خرید اسپیکر سیلیکونی مدل bs91

سیلیکون پاور برندی شناخته شده است و سابقه خوبی در زمینه ساخت جعبه پارتی دارد. یکی از محصولات با کیفیت این برند مدل bs91 می باشد. این محصول دارای میکروفون بی سیم است و با باتری داخلی خود می تواند تا 5 ساعت شارژ شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید. علاوه بر این برند می توانید از اسپیکرهای هارمن کاردون نیز دیدن کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایا و معایب اسپیکر سیلیکون پاور bs 91" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایا و معایب اسپیکر سیلیکون پاور bs 91"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427