مزایا و معایب اسپیکر بلوتوثی Clip 5

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب اسپیکر بلوتوثی Clip 5 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

معرفی کامل اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Clip 5

اگر عاشق موسیقی هستید و می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلندگوهای بلوتوث را می توان یکی از محصولات ضروری شما دانست. با توجه به نیازهای مختلف کاربران، مدل های متنوعی از اسپیکر در بازار وجود دارد که اسپیکر jbl clip 5 یکی از پرتابل ترین و کوچک ترین گزینه ها می باشد.

مزایا و معایب اسپیکر بلوتوث Clip 5

  • دارای گیره برای اتصال به کیف
  • شارژ باتری خوب
  • دارای گواهی IP67
  • امکان برقراری ارتباط همزمان با بسیاری از سخنرانان
  • اندازه کوچک و وزن کم
  • کیفیت صدا و حجم خوب نسبت به قیمت
  • ندارند

فرمت کلیپ JBL 5; کوچک، زیبا، ضد آب!

اولین ویژگی این اسپیکر jbl که مطمئنا نظر هر کاربری را به خود جلب می کند، طراحی کوچک و جذاب آن است. وزن این مدل 285 گرم و ابعاد 8.6 x 13.45 x 4.6 میلی متر است. این اعداد به وضوح نشان می دهد که ما در مورد یک اسپیکر بسیار خوب برای حمل و نقل صحبت می کنیم و به لطف دسته ای که به JBL Clip 5 داده شده است، به راحتی می توانید آن را به کیف خود یا حتی شاخه درخت متصل کنید. برخلاف اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL go 4، اسپیکر JBL Clip 5 که شکل مربعی دارد، بیضی شکل است و می توانید این محصول را در رنگ های متنوع و جذاب انتخاب کنید. سازنده آمریکایی به این اسپیکر گواهی IP67 داده است که به این معنی است که گیره jbl 5 در برابر آب و گرد و غبار کاملا مقاوم است و می توانید برای مدت کوتاهی آن را کاملا در آب غوطه ور کنید.

کیفیت صدای jbl clip 5

در هنگام خرید اسپیکر jbl clip 5 بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها میزان صدا و کیفیت صدا است که jbl برای این اسپیکر توان کلی 7 وات را در نظر گرفته است. بلندی صدای این اسپیکر زیاد نیست، اما شکی نیست که برای یک اتاق و یک گروه 5 یا 6 نفره صدای خوبی دارد. از نظر کیفیت صدا شاهد عملکرد بسیار خوبی هستیم و صدای خروجی بسیار واضح و دقیق است. این اسپیکر به صورت جداگانه و با بیس مناسب صدا را ارائه می کند و شما می توانید با کمک برنامه پرتابل jbl صدا را تنظیم کرده و مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. اگر در نهایت ترجیح می دهید صدای بالاتری داشته باشید، اسپیکر jbl charge 5 را می توان گزینه جذابی دانست و می تواند به توان خروجی 40 وات یعنی 6 برابر بیشتر از jbl clip 5 گوش دهد.

اتصال و شارژ باتری

تنها راه ارتباط با این اسپیکر JBL از طریق بلوتوث نسخه 5.3 می باشد که جدید و بهینه به حساب می آید و باعث سردرگمی و تداخل در حد اقل می شود و از این نظر با چالش مواجه نخواهید شد. سازنده آمریکایی از ویژگی auracast برای این مدل استفاده کرده است تا بتوانید دو یا چند بلندگو را به هم متصل کنید و صدای استریو و بلندتری دریافت کنید.
به گفته JBL، شارژ اسپیکر jbl clip 5 حدود 3 ساعت طول می کشد، اما در عوض می توانید تا 12 ساعت به موسیقی گوش دهید که عملکردی جذاب است و به شما امکان می دهد با خیال راحت سفر کنید و نگران نباشید دوباره این اسپیکر را سفارش دهید

قیمت کلیپ JBL 5

قیمت اسپیکر jbl clip 5 نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مناسب به نظر می رسد و محصولی جمع و جور و خوب با سایز و کیفیت خوب به دست می آورید که شارژدهی جذابی دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است برای استفاده در کمپینگ و ساحل و می تواند مجالس کوچک را گرم کند.

خرید کلیپ JBL 5

با توجه به سبک زندگی مردم در دنیای امروز، تجهیزات سمعی و بصری به ابزاری ضروری تبدیل شده اند و خوشبختانه با هر بودجه ای می توانید به سراغ این محصولات بروید. انواع مختلفی از اسپیکرها را می توان در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی یافت که می توانید آنها را با پول و با تضمین اصالت و سلامت کالا و کمک به کیفیت تعطیلات – تعطیلات خود خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایا و معایب اسپیکر بلوتوثی Clip 5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایا و معایب اسپیکر بلوتوثی Clip 5"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید