لغو ده ها پرواز در پی وقوع توفان کاتلین در غرب بریتانیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لغو ده ها پرواز در پی وقوع توفان کاتلین در غرب بریتانیا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از گاردین، اداره هواشناسی روز یکشنبه برای شمال غرب و جنوب غرب انگلیس و بخش هایی از ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز هشدار زرد هواشناسی صادر کرد.

انتظار می رود بارش باران تا روز دوشنبه عمدتاً بخش های غربی بریتانیا را تحت تاثیر قرار دهد.

در ایرلند شب گذشته، حدود 12000 مشتری از 34000 مشترک برق که در طول روز به دلیل توفان کاتلین دچار خاموشی شدند، همچنان بدون برق مانده اند. در بخش هایی از اسکاتلند در پی وزش بادهای شدید، تندبادهایی با سرعت 98 مایل در ساعت در ارتفاعات ثبت شد.

اداره هواشناسی نسبت به صدمات و خطرات جانی ناشی از پرتاب امواج بزرگ و مواد ساحلی به لبه های دریا، جاده های ساحلی و املاک هشدار داد.

همچنین این ادره اعلام کرد: ما قویاً از رانندگان می خواهیم از رانندگی در سواحل در معرض خطر و مسیرهای مرتفعی که تاثیر بادهای بسیار شدید محتمل تر است، اجتناب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لغو ده ها پرواز در پی وقوع توفان کاتلین در غرب بریتانیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لغو ده ها پرواز در پی وقوع توفان کاتلین در غرب بریتانیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.