قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ تغییر چشمگیر قیمت گوشت گوسفندی در بازار

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ تغییر چشمگیر قیمت گوشت گوسفندی در بازار

به گزارش خبرگزاری آسیاننت قیمت گوشت قرمز امروز ۲۷ آنلاین ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده های منتشرشده قیمت گوشت طی یک هفته گذشته نوساناتی را پشت سر گذاشته است.

فرارو نوشت: درحال حاضر گوشت گوساله خورشتی با قیمت ۶۵۰ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم به فروش می رسد. همچنین ماهیچه گوسفندی به عنوان یکی از انواع پرطرفدار گوشت با قیمت ۹۷۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

در بازار امروز راسته بدون استخوان گوسفندی ۹۰۰ هزار تومان راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۳۵ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم قیمت گذاری شده است.

دنبه گوسفندی هم با قیمت ۳۵۰ هزار تومان ران ممتاز گوسفندی با قیمت ۹۵۰ هزارتومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

البته در بازار امروز قلوه گاه بی استخوان گوسفندی هم ۶۵۰ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد.

امروز مغز ران گوساله ۳۲۰ هزارتومان و بسته شقه گوسفندی ۷۵۱ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد.
 

بررسی بازار طی یک هفته گذشته

بررسی بازار گوشت قرمز طی یک هفته گذشته حاکی از آن است که قیمت گوشت نوساناتی را پشت سر گذاشته است. به طور مثال قیمت ماهیچه گوسفندی با ۳۳ درصد افزایش از ۶۵۰ هزارتومان به ۹۷۰ هزارتومان رسیده است. از طرفی راسته بدون استخوان گوسفندی هم با ۳۳ درصد کاهش با قیمت ۹۰۰ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

۲۲۳۲۲۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ تغییر چشمگیر قیمت گوشت گوسفندی در بازار" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد/ تغییر چشمگیر قیمت گوشت گوسفندی در بازار"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید