فاز اول کمپ ماده 16 مردان در زنجان افتتاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فاز اول کمپ ماده ۱۶ مردان در زنجان افتتاح می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز سه شنبه در بازدید از محل راه اندازی کمپ ماده 16 زنجان، افزود: در سال 1402، کمپ ماده 16 ویژه بانوان در استان احداث شده بود اما کمپ مردان در زنجان وجود نداشت.

وی اضافه کرد: ساخت این کمپ از سال 1402 با پیگیری های انجام گرفته و اختصاص زمین از سوی جهاد کشاورزی استان و حمایت های استانداری آغاز شد.

فرجی برحق مراحل احداث کمپ ماده 16 زنجان پیشرفت های خوبی دارد که با اتمام این پروژه 500 نفر از افراد بی بضاعت، معتادان متجاهر و متکدی در این محل نگهداری و درمان خواهند شد.

رییس کل دادگستری زنجان خاطر نشان کرد: احداث این پروژه با کمک های دولتی انجام می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: فاز اول کمپ ماده 16 مواد مخدر مردان با ظرفیت 250 نفر اردیبهشت سال جاری به بهره برداری برسد.

مراکز بازپروری ماده 16 برای معتادان و افرادی است که خانه به دوش بوده و فاقد سرپناه هستند. این مراکز توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر استان راه اندازی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاز اول کمپ ماده 16 مردان در زنجان افتتاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاز اول کمپ ماده 16 مردان در زنجان افتتاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.