عیادت عین اللهی از مجروحان حادثه تروریستی در چابهار

در سفر به سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

عیادت عین اللهی از مجروحان حادثه تروریستی در چابهار

وزیر بهداشت در سفر به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در بیمارستان شهرستان چابهار از مجروحان حادثه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان عیادت کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح جمعه 17 فروردین از نزدیک روند رسیدگی به مجروحان حوادث تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان را بررسی کرد.

وی در این سفر ضمن عیادت از مجروحان حمله تروریستی، در جریان مداوا و خدمات ارایه شده به آنها در مراکز درمانی ایرانشهر و چابهار قرار گرفت.

نظارت بر انتقال مجروحان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به تهران و استان های همجوار از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این سفر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیادت عین اللهی از مجروحان حادثه تروریستی در چابهار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیادت عین اللهی از مجروحان حادثه تروریستی در چابهار"، کلیک کنید.