عکس| زبان و خط ناشناخته لوح مرموز جزیره ایستر

آفتاب نیوز :

عکس| زبان و خط ناشناخته لوح مرموز جزیره ایستر

لوح چوبی که رانگورانگو نام دارد در جزیره راپا نوی در اقیانوس آرام شرقی یافت شد که به جزیره ایستر نیز معروف است. پژوهش های جدیدی که بر روی این لوح انجام شده است، تاریخ آن را بین سال های 1493 و 1509 نشان داده و تاریخ های جدید رادیوکربن نشان می دهد که این زبان 200 سال قبل از ورود اروپایی ها به منطقه مورد استفاده قرار می گرفته است و این به این معنی است که متن می تواند یکی از معدود نمونه های باقیمانده از یک سیستم نوشتاری باشد.

قرار دادن منشا یک خط رمزگشایی نشده در زمان برای درک اختراع نوشتن در تاریخ بشر بسیار مهم است. راپا نویی، که به عنوان جزیره ایستر نیز شناخته می شود، خطی را متعلق به خود دارد که اکنون بر روی کمتر از 30 شی چوبی حک شده است و هیچ یک هنوز رمزگشایی نشده و منشا آن نیز مبهم است.

در واقع موضوع این است که آیا خط قبل از رسیدن مسافران اروپایی به جزیره در قرن هجدهم پس از میلاد اختراع شده است یا خیر، خط رانگورانگو کاملاً متفاوت است و تا به امروز، هیچ کس معنی آن ها را نمی داند.

عکس| زبان و خط ناشناخته لوح مرموز جزیره ایستر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| زبان و خط ناشناخته لوح مرموز جزیره ایستر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| زبان و خط ناشناخته لوح مرموز جزیره ایستر"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427