عکس| رکورد سریع ترین گل تاریخ یورو شکسته شد

به گزارش خبرگزاری آسیاننت؛ دیدار دو تیم ایتالیا و آلبانی در حال برگزاری است و با یک اشتباه بزرگ از سوی دیمارکو، مدافع آتزوری، ندیم بایرامی در ثانیه 22 دروازه ایتالیا را باز کرد. در یک پرتاب اوت اشتباه از سوی دیمارکو، ندیم بایرامی فرصت طلب موفق به ثبت سریع ترین گل تاریخ جام ملت های اروپا شد. پیش از این رکورد سریع ترین گل تاریخ مسابقا یورو در سال 2004 و در بازی روسیه و یونان به ثبت رسیده بود.

عکس| رکورد سریع‌ترین گل تاریخ یورو شکسته شد

در دیدار یونان و روسیه، دیمیتری کریچنکو در ثانیه 65 موفق به زدن سریع ترین گل تاریخ مسابقات یورو شده بود که حال ندیم بایرامی در ثانیه 22 موفق به شکستن این رکورد خاص در تورنمنت جام ملت های اروپا شده است.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| رکورد سریع ترین گل تاریخ یورو شکسته شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| رکورد سریع ترین گل تاریخ یورو شکسته شد"، کلیک کنید.