علی طربی «مبارک و خاتون پرده نشین» را به تماشاخانه سنگلج می آورد

علی طربی «مبارک و خاتون پرده نشین» را به تماشاخانه سنگلج می‌آورد

نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» نوشته: داوود فتحعلی بیگی، کارگردانی علی طربی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی؛ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی طربی بازیگر و کارگردان نمایش هایی، چون «شهر آشوب»، «رام کردن زن سرکش»، «زن پارسا» و …؛ این بار با کارگردانی نمایشنامه «مبارک و خاتون پرده نشین» نوشته داوود فتحعلی بیگی به تماشاخانه سنگلج می آید.

این اثر که در قالب نمایش های سیاه بازی اجرا می شود؛ از 21 خرداد تا 15 تیر؛ ساعت: 19:30 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

تهیه کننده نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» امیرحسین شفیعی است و مهدی وثوقی، علی طربی، علی باهری، آرزو کریمی زند، محمد رضا صفری، محسن قصری، مریم مهریان و محمد رضا لوانی به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: محمد رضا صفری، برنامه ریز: محمد علایی، طراح صحنه: کیانوش ایازی، منشی صحنه و مدیر صحنه: سارا سعادت نیا، ساخت دکور:رسول نجفی، طراح و اجرای نور: میثم کحالی، طراح و دوخت لباس: مریم طربی و محبوبه طربی، طراح پوستر و بروشور: مهدی دوایی، ساخت تیزر: نوید جمالی و محسن قنداق ساز، مشاوره رسانه: میترا رضایی، مدیر اجرا: سپیده ناصحی، مدیر پشتیبانی: علیرضا فتاحی، نوازنده تنبک: مهدی محتشم، نوازنده کمانچه: مهرپاد زحمتکش، خواننده و نوازنده دف: نوید نوبخت.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» به سایت تیوال و گیشه تیاتر مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی طربی «مبارک و خاتون پرده نشین» را به تماشاخانه سنگلج می آورد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی طربی «مبارک و خاتون پرده نشین» را به تماشاخانه سنگلج می آورد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427