طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال JBL Go3

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال JBL Go3 هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

اسپیکر go3 با اندازه کوچک و عملکرد صدای عالی یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود در بازار محسوب می شود. این محصول دارای مقاومت کامل در برابر آب بوده و با هر بار شارژ می تواند تا 5 ساعت موسیقی پخش کند.

طراحی و کیفیت اسپیکر JBL Go3

ظاهر و طراحی جمع و جور از بارزترین ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go3 است و می تواند از همان لحظه اول شما را به خود جذب کند. ابعاد این اسپیکر 4*6.9*8.9 سانتی متر و وزن آن تنها 209 گرم است. مهندسان JBL برای برآورده ساختن تمامی سلیقه ها چندین رنگ مختلف از جمله آبی، سرمه ای و مشکی را برای این اسپیکر در نظر گرفته اند تا هرکسی بنا به سلیقه خود خرید کند. در کنار این موارد باید استاندارد IP67 را نیز در نظر بگیریم تا از مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار اطمینان حاصل کنیم تا اسپیکر Go 3GB از همه جهات به محصولی کامل تبدیل شود.

توضیحات بلندگو go3

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go3

سازنده برای اتصال با دستگاه های مختلف از بلوتوث نسخه 5.1 برای اسپیکر jbl go 3 استفاده کرده تا خریدار بتواند اتصالی طولانی مدت و بسیار سریع پیدا کند. این اسپیکر به دلیل اندازه کوچک، پورت AUX یا اتصال بی سیم ندارد و کاربران باید به اتصال بی سیم اعتماد کنند. البته این مشکل به معنای ضعیف بودن عملکرد دستگاه نیست زیرا اسپیکر بلوتوث Go 3GBL توانایی بسیار خوبی در پخش صدا با حجم و وضوح بالا دارد.
اسپیکر مورد استفاده در محصول آینده از 110 تا 20000 هرتز و همچنین توان کلی 4.2 وات پشتیبانی می کند و تمامی موسیقی ها را با حجم بالا و حداقل صدا پخش می کند. به علاوه نسبت سیگنال به نویز این اسپیکر حدود 85 دسی بل است که کاربران می توانند از گوش دادن به موسیقی با وضوح فوق العاده لذت ببرند.

سایر ویژگی های اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Go3

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL go3 دارای یک باتری قدرتمند در زیر قاب است تا بتوانید با هر بار شارژ 5 ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. مدت زمان لازم برای شارژ این اسپیکر 2.5 ساعت است و خوشبختانه این کار نیز از طریق درگاه USB-C انجام می شود.

نکاتی برای استفاده بهتر از بلندگوهای JBL go 3

JBL go 3 بلندگو

با وجود اینکه JBL Go3 باتری قدرتمندی دارد، اما با هر بار شارژ نمی تواند بیش از 5 ساعت در کنار شما بماند و این بدان معناست که اگر به منبع تغذیه دسترسی نداشته باشید، نمی توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. اما با خرید پاوربانک می توان از این مشکل جلوگیری کرد. بسته به محصولی که به دنبال آن هستید، پاوربانک می تواند باتری اسپیکر شما را چندین بار شارژ کند و خریدی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

قیمت اسپیکر jbl go 3

یکی از مهم ترین ویژگی های اسپیکر جی بی ال go 3 قیمت رقابتی نسبت به سطح امکانات و عملکرد این محصول است. اگرچه به عنوان یک اسپیکر کوچک شناخته می شود، اما کاربران می توانند با یک بار شارژ تا 5 ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند. مقاومت این محصول در برابر آب و گرد و غبار استفاده از آن را در محیط های مختلف آسان می کند.

خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL مدل go3

علاوه بر قیمت مقرون به صرفه jbl go 3، ویژگی های دیگری مانند صدای بلند و باکیفیت از مواردی است که همه را به خرید بلندگوهای JBL ترغیب می کند. این در حالی است که بسیاری از محصولات هم رده ضعیف تر یا کیفیت تولید پایین تری دارند. با نگاهی به لیست قیمت اسپیکرهای بلوتوث می توان Go 3 را در زمره محصولات حرفه ای و کاربردی این شرکت قرار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال JBL Go3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال JBL Go3"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید