طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال پارتی باکس Encore Eseential

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال پارتی باکس Encore Eseential هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر

در میان انواع اسپیکرهای JBL عرضه شده در بازار می توان مدل هایی را یافت که ارزش خرید بسیار بالایی دارند; بلوتوث بلندگوی مهم بلوتوثی JBL partybox Encore یکی از این نمونه های حرفه ای با طراحی فشرده و عملکرد خوب در بازتولید صدا است که تجربه بی نظیری از گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و کیفیت بلندگوهای JBL party box Encore Essential

اسپیکر پارتی انکور باکس مربعی شکل با ابعاد دقیق 293*327*276 میلی متر و وزن آن 5.9 کیلوگرم می باشد. در قسمت بالایی یک دسته بسیار محکم برای حمل اسپیکر تعبیه شده است و در کنار آن کلیدهای کنترلی را خواهید دید. پورت صدا در قسمت پشتی قرار گرفته و استفاده از سیستم نورپردازی RGB در جلو جلوه ای متفاوت به دستگاه می دهد. برای اطمینان از اینکه می توانید در هر شرایطی از اسپیکر استفاده کنید، مهندسان JBL استاندارد IPX4 را برای آن در نظر گرفته اند تا دستگاه را از پاشیده شدن آب یا رطوبت کاملاً محافظت کند.

بلندگوهای ضروری JBL partybox encore

بلندگوهای Encore jbl partybox مورد نیاز است

چیزی که بلندگوهای JBL Encore را از محصولات مشابه متمایز می کند، بلندگوهای قدرتمند داخلی با توان کلی 100 وات است. این بدان معناست که صدای بلند همراه با باس عمیق در انتظار شما خواهد بود تا بتوانید لذت جلسه یا مهمانی خود را دوچندان کنید.
partybox encore ضروری از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده می کند. علاوه بر این، پشتیبانی از فناوری TWS به شما امکان می دهد دو بلندگو را برای پخش صدای قوی تر و باس عمیق تر متصل کنید. به لطف پشتیبانی این اسپیکر از اپلیکیشن PartyBox JBL، شما قادر خواهید بود به راحتی کارهای مختلفی مانند مدیریت موسیقی، تنظیم سیستم نورپردازی، به روز رسانی تنظیمات و … را از طریق گوشی هوشمند خود انجام دهید.

سایر ویژگی های بلندگوهای Encore Party box

علاوه بر اتصال سیمی، کاربران می توانند با خرید کابل AUX، صدای سیمی را نیز پخش کنند. نکته اصلی این است که یک ورودی میکروفون در کنار پورت USB وجود دارد تا اسپیکر JBL Encore هیچ ارتباطی با رقبای خود نداشته باشد. برق مورد نیاز بلندگوهای JBL Encore توسط یک باتری داخلی قدرتمند با شارژ 6 ساعته تامین می شود. زمان مورد نیاز برای این اسپیکر 3.5 ساعت است و کابل شارژ داخل جعبه قرار خواهد گرفت.

پیشنهاداتی برای استفاده بهتر از پارتی باکس

اسپیکر ضروری jbl partybox encore محصولی با میکروفون داخلی است و امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. با این حال، هیچ میکروفونی در جعبه وجود ندارد و کاربران برای لذت بردن از ویژگی کارائوکه باید این دستگاه را خریداری کنند. علاوه بر این، علاوه بر مشاهده قیمت هر روزه اسپیکرهای بلوتوث در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی، می توانید با ارائه کابل AUX از موسیقی بی سیم نیز لذت ببرید.

JBL partybox encore قیمت بلندگوهای ضروری

اگر سری به دسته اسپیکرهای بلوتوث فروشگاه های معتبر اینترنتی زده باشید و قیمت اسپیکرهای JBL را ببینید، متوجه می شوید که قیمت اسپیکرهای jbl encore رقابتی است. این پرفروش ترین محصول دارای ویژگی های عالی مانند عمر باتری 6 ساعته، پخش موسیقی با سیم و بی سیم، سیستم نورپردازی RGB و غیره است.

خرید پارتی باکس انکور مورد نیاز است

اکثر افرادی که به دنبال خرید جعبه مهمانی هستند می خواهند با صدای عالی و وضوح بازی کنند. Party Box Encore با توان 100 وات، یک اسپیکر قدرتمند با عملکرد بازتولید صدای عالی به حساب می آید و با کیفیت صدای خوب خود حتی گزنده ترین ها را راضی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال پارتی باکس Encore Eseential" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر جی بی ال پارتی باکس Encore Eseential"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427