طراحی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-43FDA311B

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-43FDA311B هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

تلویزیون

در اینجا به معرفی برخی از مشخصات و ویژگی های تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-43FDA311B می پردازیم. در واقع، این مدل از مشخصات کاملاً تعریف شده بهره می برد. به نظر شما با قیمت تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA311B چه ویژگی هایی خواهید داشت؟ برای بررسی ویژگی های اصلی تلویزیون بلاست BTV-43FDA311B با ما همراه باشید…

طرح تلویزیون هوشمند بلاست مدل BTV-43FDA311B

اندازه صفحه نمایش تلویزیون هوشمند Blast مدل BTV-43FDA311B حدود 43 اینچ است و بدون پایه ابعاد آن تقریباً 958 x 76 x 558 میلی متر است. همچنین لازم به ذکر است که این تلویزیون به تنهایی 6.6 کیلوگرم وزن دارد. این مدل کاملاً باریک است. بنابراین، اگر به دنبال محصولی هستید که برای خرید تلویزیون استاندارد به نظر می رسد، انتخاب خوبی است. علاوه بر این امکان قرار دادن آن بر روی دیوار نیز وجود دارد و اگر می خواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید، دو پایه پروانه ای شکل در جعبه قرار داده شده است. در ضمن این محصول فقط در رنگ مشکی قابل خرید است.

موارد مرتبط برای BTV-43FDA311B

تلویزیون ال ای دی بلست اسمارت مدل BTV-43FDA311B دارای ویژگی های فراوانی می باشد که در این قسمت مهمترین آنها را که به درد شما می خورد را به شما می گوییم … این محصول بر پایه اندروید 9; بنابراین می توانید برخی از اپلیکیشن ها را نصب کنید اما مراقب باشید که حافظه داخلی 8 گیگابایت باشد و پردازنده 4 هسته ای آن از 1 گیگابایت رم BTV-43FDA311B LED Blast TV پشتیبانی کند. همچنین از قابلیت ضبط در فلش استفاده می کند که در مواقعی می توان آن را بسیار مفید دانست. این تلویزیون مانند هر محصول جدید موجود در بازار می تواند اطلاعاتی از زمان پخش برنامه در اختیار شما قرار دهد. همچنین به لطف پشتیبانی از فناوری بلوتوث، می توانید دستگاه های دیگری مانند گوشی را به عنوان ریموت کنترل متصل کنید. در پایان بهتر است اضافه کنیم که این محصول از زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش و بلندگوی Blast TV BTV-43FDA311B

همانطور که قبلا اشاره کردیم، صفحه نمایش تلویزیون BTV-43FDA311B Blast دارای اندازه 43 اینچ است. این نمایشگر همچنین از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل و کیفیت تصویر عالی Full HD پشتیبانی می کند. نوع نمایشگر آن DLED است که از کنتراست بالایی استفاده می کند و می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه دهد (16.7 میلیون) که در مقایسه با قیمت تلویزیون Blast ویژگی خوبی است. تلویزیون هوشمند Blast مدل BTV-43FDA311B از 2 بلندگو استفاده می کند که از صدای فراگیر پشتیبانی می کند. این ویژگی باعث می شود صدای فیلم به صورت سه بعدی به گوش شما برسد. علاوه بر این، می توانید حالت پخش را روی موسیقی، فیلم یا استاندارد تنظیم کنید تا بسته به اینکه در حال تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی هستید، پروفایل صدا تغییر کند.

موارد مربوط به BTV-43FDA311B BTV-43FDA311B

اگرچه می توانید دستگاه مورد نظر خود مانند تلفن را با اتصال بی سیم یا Wi-Fi به تلویزیون هوشمند Blast مدل BTV-43FDA311B متصل کنید، اما این دستگاه از محصولاتی مانند USB، HDMI و سایر پورت های کاری پشتیبانی می کند تا بتوانید از رایانه علاوه بر تلفن، قسمت بالایی یا فلاش را به تلویزیون خود وصل کنید و در یک صفحه بزرگتر ببینید چه چیزی داخل آن است.

قیمت و زمان تحویل Blast TV BTV-43FDA311B

برند بلاست یکی از برندهای معروف ایرانی و تلویزیون هوشمند بلاست مدل BTV-43FDA311B یکی از محصولات جدید می باشد. طبق بررسی ما، در بین مشخصات Blast TV BTV-43FDA311B، متوجه شدیم که اکثر مواردی را که خریداران از یک تلویزیون خوب انتظار دارند، دارد، به عنوان مثال، وضوح فول اچ‌دی، دارای رابط اندروید خوب، پشتیبانی صوتی در اطراف و … برخی از ویژگی های خوب این محصول. نظر شما در مورد خرید تلویزیون بلاست مدل BTV-43FDA311B چیست؟ با توجه به قیمت تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA311B آیا ارزش خرید دارد؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-43FDA311B" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-43FDA311B"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427