طراحی اسپیکر ایوا ss-x400dsp pro

اگر شما هم بدنبال مطالعه طراحی اسپیکر ایوا ss-x400dsp pro هستید این مقاله از سایت آسیاننت را برسی نمایید.

اسپیکر
  • پشتیبانی از TWS
  • میکروفون بی سیم و کنترل از راه دور
  • ورودی گیتار
  • باتری بسیار بزرگ
  • کیفیت صدای خوب و امکان افزایش سایز بیس
  • ضد آب و ضد گرد و غبار
  • لامپ
  • توان خروجی کم
  • بسیار سنگین

وقتی از سیستم های صوتی صحبت می کنیم، به برندهای ژاپنی فکر می کنیم. برندهای سونی، یاماها و پایونیر قبل از دیگران به ذهن می رسند، اما برند آیووا کمتر از سامورایی های دیگر اهمیت ندارد. اگرچه قرن بیست و یکم با آیووا مهربان نبوده و در سال 2008 شاهد انحلال این برند بودیم، اما سامورایی در سال 2015 مانند ققنوس از خاکستر بیرون آمد تا محبوبیت و شهرت قدیمی خود را بازیابد. با ما همراه باشید تا اسپیکر Iowa SS-X400DSP PRO را که یک پارتی باکس میان رده به حساب می آید را بررسی کنیم تا ببینید شرق تا چه حد این کار را به خوبی انجام داده است. فراموش نکنید که می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید و قیمت اسپیکر را بررسی کنید.

اسپیکر Eva ss-x400dsp pro

اسپیکر آیووا SS-X400DSP PRO با وزن تقریباً 22 کیلوگرمی به سختی می تواند به عنوان یک اسپیکر قابل حمل در نظر گرفته شود. حتی دسته تعبیه شده نیز کمک چندانی به حمل این هیولا نمی کند و در نهایت باید به عنوان یک اسپیکر خانگی با آن برخورد کرد. و اگر بخواهیم از آن به عنوان اسپیکر در خانه استفاده کنیم، چه چیزی مهمتر از طراحی جذابی است که زیبایی خانه را دو چندان کند؟ اسپیکر Aiwa SS-X400DSP PRO در رنگ مشکی و دارای پنل LED برای روشنایی است. بدنه آن ترکیبی از چوب و پلاستیک مرغوب است که مقاومت خوبی دارد. این محصول به دو صورت عمودی و افقی قابل استفاده است. به طور کلی، اسپیکرهای SS-X400DSP PRO طراحی تمیزی دارند که با اکثر دکورها مطابقت دارد. این اسپیکر ضد آب و گرد و غبار IP55 است. پشت دستگاه میزبان کلیدهای چرخشی برای تنظیم باس و تریبل و چندین ورودی است که در قسمت بعدی به آنها پرداخته خواهد شد. نمایشگر دیجیتالی این اسپیکر در کنترل پنل قرار دارد و اطلاعاتی مانند میزان باتری، زمان موسیقی و نوع اتصال (بلوتوث، رادیو، USB یا حافظه) را نشان می دهد.

روش اتصال و پورت اسپیکر Eva ss-x400dsp pro

آیووا SS-X400DSP PRO از فناوری نسل 5.0 بلوتوث استفاده می کند. در حالی که بلوتوث 5.0 را می توان با نسخه های قدیمی تر جفت کرد، برای بهره مندی از مصرف انرژی کمتر و سرعت داده بالاتر بلوتوث 5، به یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ نیاز دارید که از این نسخه پشتیبانی می کند. در پنل پشتی، چهار درگاه ورودی و خروجی برای کانال های راست و چپ اسپیکر تعبیه شده است. در ادامه، پورت micro-USB را می بینیم. بعد، دو میکروفون و یک پورت گیتار اختصاصی وجود دارد. در نهایت یک پورت USB-Type B وجود دارد که از فلش مموری پشتیبانی می کند.

باتری بلندگو Aiwa SS-X400DSP PRO

ما بخشی از وزن 22 کیلوگرمی این اسپیکر با باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی هستیم. شارژ اسپیکر مستقیماً روی سطح صدا تأثیر می گذارد، روشن بودن رقص نور، حالت اتصال و حالت TWS، اما می توانید با اسپیکر Aiwa SS-X400DSP PRO روی 6 ساعت پخش موسیقی حساب کنید که بسیار خوب است. . زمان برای یک اسپیکر عالی با این قیمت است. البته بهتر بود از قبل به فکر شارژ آن می بودید زیرا شارژ یک باتری هم اندازه بدون شارژ سریع زمان زیادی می برد.

کیفیت صدای بلندگوهای aiwa SS-X400DSP PRO

بلندگوهای Aiwa SS-X400DSP PRO با 2 بلندگوی بزرگ 8 اینچی و دو توییتر 2.5 اینچی می توانند صدایی شفاف و باکیفیت تولید کنند. هر کدام از این اسپیکرها توانی معادل 45 وات دارند که مصرف برق دستگاه را به 180 وات می رساند. بیس دستگاه مناسب است و با دکمه مربوطه روی کنترل پنل می توانید میزان بیس را تنظیم کنید. ما نمی توانیم از کیفیت صدای این اسپیکر عبور کنیم. اگر بتوانیم یکی از مشکلات بلندگوهای آیووا SS-X400DSP PRO را پیدا کنیم، قدرت خروجی پایین 50 وات RMS با این قیمت است. توان RMS 50 وات که به عنوان توان واقعی نیز شناخته می شود، به میانگین توانی اطلاق می شود که بلندگو می تواند در مدت زمان طولانی بدون آسیب مصرف کند. به عبارت دیگر اسپیکر Aiwa SS-X400DSP PRO می تواند در مدت زمان کوتاهی از توان 180 وات استفاده کند، مثلا برای بیس ناگهانی یا قوی، اما میانگین توان آن 50 وات است که با این قیمت نسبت به رقبا کمتر است.

کنترل پنل Eva ss-x400dsp pro

آیووا محل قرارگیری کلیدهای تنظیم باس و تریبل را به پنل پشتی منتقل کرد تا یک پنل ساده و مینیمال داشته باشد که استفاده از آن آسان باشد. البته این سادگی فدای حرفه ای ترین امکانات مانند اکولایزر می شود و در کل انتظار پنل کنترل دی جی را نداشته باشید. کلیدهای در دسترس کاربران به شرح زیر است:

  • میکروفون، گیتار و موسیقی: چهار نوار از چپ به راست برای تنظیم سطح میکروفون، تنظیم جلوه میکروفون، صدای گیتار و صدای موسیقی
  • نشان می دهد ال ای دی ها: نشانگر LED که میزان شارژ باتری، حالت ارتباط و زمان موسیقی را نشان می دهد
  • دکمه های مرتب شده از چپ به راست: دکمه INPUT برای روشن کردن بلوتوث، دکمه TWS (در بخش بعدی بحث شد)، دکمه REPEAT برای تکرار آهنگ، دکمه PREV برای پخش آهنگ قبلی، دکمه PLAY/PAUSE برای پخش یا توقف موسیقی، NEXT برای رفتن به آهنگ بعدی و دکمه LIGHT برای روشن یا تغییر حالت نور (آن را خاموش نگه دارید)

میکروفون و ریموت کنترل

از ویژگی های آن می توان به میکروفون بی سیم و کنترل از راه دور اشاره کرد. علاوه بر دستوراتی که می توانید از طریق کنترل پنل تنظیم کنید، این کنترل از راه دور به کاربران این امکان را می دهد که شماره آهنگ و موسیقی را به صورت رفت و برگشت (تا فاصله 6 فوتی دستگاه) انتخاب کنند که این ویژگی خوبی است. میکروفون HD کیفیت خوبی دارد و به راحتی به اسپیکر متصل می شود. می توانید از میکروفون و گیتار برای آواز خواندن و نواختن و سرگرمی و کارائوکه جذاب استفاده کنید. اما متاسفانه امکان حذف صدای خواننده از اسپیکر وجود ندارد.

قیمت TWS

در اینجا TWS مخفف True Wireless Stereo است و با TWS که برای هدفون های کاملا بی سیم استفاده می کنیم متفاوت است. بلندگوهای دارای ویژگی TWS را می توان بدون نیاز به استفاده از کابل به بلندگوهای مشابه یا سازگار متصل کرد و صدای استریو چشمگیری تولید کرد. اسپیکر Aiwa SS-X400DSP PRO با ویژگی TWS به کاربران این آزادی را می دهد تا صدای استریو را بدون دردسر کابل های متعدد به محیط بیاورند. برای استفاده از این ویژگی، به دو جعبه آیووا SS-X400DSP PRO نیاز دارید.

نتیجه

در بازگشت سامورایی ها شاهد محصولات صوتی با کیفیت خوب و ویژگی های جذاب هستیم. Aiwa SS-X400DSP PRO با بلندگوهای بزرگ و قدرتمند، با صدا و کیفیت بسیار زیاد و چراغ ها با باتری بسیار بزرگ، ساعت ها میزبان مهمانی های خانگی است. با قابلیت TWS می توانید اسپیکر آیووا را به یک سیستم استریوی خانگی قدرتمند تبدیل کنید و از صدای باکیفیت آن بدون سیم مزاحم لذت ببرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طراحی اسپیکر ایوا ss-x400dsp pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طراحی اسپیکر ایوا ss-x400dsp pro"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید