ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است  حال مردم خوب است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برخی از دستگاه آمارهایی ارایه می دهند که بسیار غلط است، همه آمار ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تایید همه وزرا و رییس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می دهد که به روزه داری بپردازند و سفر ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: برخی از دستگاه آمار هایی ارایه می دهند که بسیار غلط است، همه آمار ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است"، کلیک کنید.