شکار کودک همسایه به جای پرنده با اسلحه ساچمه‌ای

شکار کودک همسایه به جای پرنده با اسلحه ساچمه‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل کودک ۹ ساله‌ای در شهر برازجان، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی عامل قتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

وی افزود: متهم علت و انگیزه خود از ارتکاب این جرم را سهوی اعلام کرد و بیان داشت مقتول از همسایگانش بوده و هنگامی که او قصد شکار پرندگان با تفنگ بادی را داشته، ناخواسته کودک ۹ ساله هدف اصابت ساچمه قرار گرفته و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و قرائن به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، افزود: پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

منبع: ایسکانیوز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکار کودک همسایه به جای پرنده با اسلحه ساچمه‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکار کودک همسایه به جای پرنده با اسلحه ساچمه‌ای"، کلیک کنید.