سیل و آبگرفتگی در 8 استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به 5300 حادثه دیده

آبگرفتگی

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ حادثه‌دیده

امدادگران جمعیت هلال احمر در سیل و آبگرفتگی 2 روز گذشته در 8 استان جنوبی کشور، به 5300 نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش آسیاننت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، محمودی رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، گفت: از 27 فروردین تا ساعت 7 صبح امروز 30 فروردین، استان های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام 75 مورد عملیات امدادی، به 5293 نفر امدادرسانی شد، 663 نفر اسکان اضطراری یافتند و 132 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که 219 تیم عملیاتی شامل 819 امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از 58 واحد مسکونی انجام و 3 اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با 80 دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و آبگرفتگی در 8 استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به 5300 حادثه دیده" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و آبگرفتگی در 8 استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به 5300 حادثه دیده"، کلیک کنید.