سلام ژاپن به فینال لیگ ملت‌های والیبال/ برد لهستان مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی برتر آرژانتین را در لیگ ملت‌ها شکست داد و ژاپن نیز با برتری مقابل هلند حضور خود در فینال این رقابت‌ها را تا حدود بسیار زیادی قطعی کرد.

سلام ژاپن به فینال لیگ ملت‌های والیبال/ برد لهستان مقابل آرژانتین

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال و در هفته سوم لهستان مدعی قهرمانی این رقابت‌ها برابر آرژانتین قرار گرفت که به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. لهستان ست‌های این بازی را ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

این تیم که میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها است به هشتمین برد خود در مرحله مقدماتی مسابقات دست یافت تا در کنار ایتالیا ۸ برده و ۲۴ امیتازی شود.

اما در دیگر بازی برگزار شده ژاپن موفق شد با حساب ۳ بر صفر هلند را از پیش رو بردارد. ژاپن ست‌های این با دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد.

سامورایی‌ها با این برد حضور خود را در بین ۸ تیم برتر مرحله نهایی تقریبا قطعی کردند و تنها به یک ست پیروزی در بازی‌های بعدی خود نیاز دارند تا صربستان را پشت سر بگذارند.

پیش از این صبح امروز ایران ۳-۰ مغلوب فرانسه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلام ژاپن به فینال لیگ ملت‌های والیبال/ برد لهستان مقابل آرژانتین" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلام ژاپن به فینال لیگ ملت‌های والیبال/ برد لهستان مقابل آرژانتین"، کلیک کنید.