ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex

در این مطلب با موضوع ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex


اولین ساعت‌های هوشمند، ساعت‌ها و ماشین‌حساب‌های دیجیتالی بودند که در کودکی روی مچ دست می‌بستیم و برخی از آن‌ها قابلیت بازی کردن را داشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های مختلف سعی در ساخت ساعت های هوشمند با قابلیت های متفاوت دارند. شرکت موفق شیائومی چند دسته دارد، اگر به محصولات ساعت و دستبند علاقه مند هستید حتما نام آمازفیت را شنیده اید. این برند یکی از قطعات برند بزرگ شیائومی است که به خوبی خود را در بازار ثابت کرده است. گجت های هوشمند تولید شده توسط این برند کیفیت مناسب و قیمت مناسبی دارند.

ساعت هوشمند Amizfit T-Rex برای آقایان و خانم هایی که لباس ورزشی می پوشند ایده آل است و تاثیر زیادی به استایل شما در موقعیت های روزمره و ورزشی می دهد. ابعاد قاب ساعت هوشمند آمازفیت تی رکس 47.7 در 47.7 میلی متر و قطر آن 13.5 میلی متر و وزن آن 58 گرم است. شکل گرد این ساعت هوشمند به بدنه پلی کربنات متصل شده و 4 دکمه فیزیکی و دکمه های فشاری در کناره آن قرار گرفته است. بند Amazfit T-Rex از سیلیکون ساخته شده و قفل آن سگکی است که به راحتی باز و بسته می شود.

صفحه نمایش 1.3 اینچی این ساعت هوشمند از نوع AMOLED بوده و وضوح 360*360 را ارائه می دهد. محافظ نسل سوم Corning Gorilla Glass و روکش انگشتی برای این صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده است. آمیزفیت تی رکس قابلیت نصب سیم کارت و چت مستقیم را ندارد اما از GPS و بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند.

این ساعت هوشمند با اندروید 5.0 و iOS 10 به بالا سازگار است. با استفاده از این مدل ساعت هوشمند آمازفیت می توانید پیام تماس و هشدار شبکه های اجتماعی را دریافت کنید. یکی از ویژگی های خاص ساعت هوشمند Amizfit T-Rex ضد آب بودن این محصول تا فشار 5 اتمسفر می باشد که به شما امکان استفاده از این گجت هوشمند و مقاوم را در هنگام شنا می دهد.

ظرفیت باتری 390 میلی آمپر ساعتی برای این محصول پیش بینی می شود که به همراه آداپتور و کابل شارژ مغناطیسی عرضه می شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید