ساعت هایلو RS4

در این مطلب با موضوع ساعت هایلو RS4 و دیگر مطالب ساعت هوشمند در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ساعت

به RS4 نگاه کنید

ساعت هیلو RS4 یک انتخاب اقتصادی است اما ویژگی های مفید و کاربردی دارد. طراحی زیبا و قیمت ساعت RS4 به محبوبیت این مدل در بین کاربران کمک کرد. در ادامه با قابلیت های هیلو RS4 بیشتر آشنا می شویم و ارزش خرید آن را تحلیل می کنیم.

قیمت و زمان عرضه RS4

قیمت ساعت Haylou RS4 در بازارهای جهانی حدود 30 دلار است که آن را به انتخاب خوبی برای خرید در کلاس اقتصادی تبدیل می کند. البته اگر بودجه بیشتری برای خرید اختصاص داده اید، می توانید با مراجعه به صفحه ساعت هوشمند شیائومی با مدل های مختلف این برند آشنا شوید.

باتری هیلو RS4

باتری ساعت Haylou RS4 تا 10 روز در استفاده سنگین روزانه و حدود 25 روز استفاده اولیه دوام می آورد. استفاده روزانه یعنی ردیابی ضربان قلب و خواب، اعلان تماس و پیامک، ورزش دو بار در هفته و دویدن 60 دقیقه ای!

طراحی ساعت هیلو RS4

قاب فلزی سبک وزن و بند سیلیکونی سازگار با پوست Hylou RS4 باعث می شود این ساعت برای مدت طولانی استفاده شود. این مدل به شکل مستطیل طراحی شده و دارای دکمه ای در سمت راست قاب برای دسترسی آسان تر به میانبرها می باشد.
هنگام خرید هیلو RS4، استاندارد ضد آب IP68 یکی از ویژگی هایی است که به شما این اطمینان را می دهد که هنگام شستن دست ها و عرق کردن در حین ورزش مشکلی برای ساعت پیش نخواهد آمد.

چهره ساعت Haylou RS4

ساعت اسمارت هیلو RS4 از 12 حالت ورزشی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، بسکتبال، فوتبال و … پشتیبانی می کند که با کمک سنسورهای ورزشی، روند ورزش را ثبت می کند. کاربران می توانند نتایج نظارت بر ورزش را از طریق اپلیکیشن خود ساعت مشاهده کنند.
درصد خواب عمیق یکی از شرایط مهمی است که دانستن آن در داشتن یک خواب خوب موثر است. ساعت هیلو RS4 با کنترل زمان و موقعیت خواب به شما کمک می کند تا عادات خواب خوبی ایجاد کنید.

RS4 دارای مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است که یکی از مهم ترین مانیتورهای سلامتی است که می تواند حتی کوچکترین تغییرات را تشخیص دهد. خواب آلودگی و خستگی بعد از ورزش یا کار سخت از نشانه های کمبود اکسیژن در بدن است که می توانید درصد آن را با نظارت بر اکسیژن خون در این ساعت تعیین کنید.

صفحه نمایش Hylou RS4
صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED ساعت هوشمند شیائومی هایلو RS4 وضوح 368 در 448 پیکسل را با سرعت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، می توانید صفحه نمایش خود را با انتخاب صفحه ساعت مورد علاقه خود شخصی سازی کنید.

مشخصات ساعت هوشمند هیلو RS4 از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

ساعت هوشمند Haylou RS4 از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می کند و به راحتی با اندروید 6 و بالاتر و IOS 11 به بالا جفت می شود. بنابراین ممکن است در اتصال این مدل و استفاده از امکانات آن با هیچ چالشی مواجه نشوید. با این حال، عملکرد بر اساس نوع ساعت هوشمند، تلفن و کشور متفاوت است.

قیمت خرید ساعت هیلو RS4

با توجه به قیمت هیلو RS4 و امکانات مختلف از جمله نظارت بر پارامترهای سلامت و فعالیت های ورزشی و همچنین طراحی زیبا و سهولت استفاده از این مدل، باید گفت که قیمت خرید ساعت هیلو RS4 می باشد. بسیار بالا

مزایای ساعت هیلو RS4:

  • صفحه نمایش خوب
  • باتری قدرتمند
  • شکل خوب

معایب هیلو RS4:

  • بدون پشتیبانی از فارسی

ساعت هایلو RS4

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساعت هایلو RS4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساعت هایلو RS4"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید