زلفی گل: تقاضای تهیه مستند از زندگی استادان ممتاز را دارم/ دوران کشورگشایی با جنگ تمام شده!

زلفی‌گل: تقاضای تهیه مستند از زندگی استادان ممتاز را دارم  دوران کشورگشایی با جنگ تمام شده!

وزیر علوم گفت: از رییس دانشگاه تهران درخواست دارم که حتماً از استادان ممتاز مستند یک ساعته ضبط کرده و در صداوسیما پخش کند؛ چرا که جامعه ما نیازمند انگیزه است.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم در آیین اعطای نشان استاد ممتازی که امشب (دوشنبه، 7 اسفند 1402) با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس فرهنگستان علوم در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تهران نماد و نمود آموزش عالی است و دانشگاه ایران است، طبیعی و بدیهی است که در خیلی عرصه ها پرچم دار، علمدار و مرز شکن باشد. 

وی افزود: دانشگاه تهران طی هفته جاری و هفته گذشته 2 اقدام مهم از قبیل تقدیر از سرآمدان فرهنگی و اعطای نشان استاد ممتازی را برگزار کرده است؛ چرا که از دانشگاه تهران چنین انتظاری می رود. 

زلفی گل تصریح کرد: کسب مقام استاد ممتازی نتیجه یک عمر جهاد علمی و تلاش صادقانه است، طبیعتاً کسانی که به این درجه نایل می شوند مورد لطف خداوند واقع شده اند، خوش به حال انسان هایی که خداوند به عقل و کرمشان برکت داده است. 

وزیر علوم ادامه داد: استادان ممتاز سرآمدان جامعه علمی هستند و بسیار خوشحال هستیم که این سنت ارزشمند و هر ساله را دانشگاه تهران نهادینه می کند. 

زلفی گل گفت: امروزه دنیا و کشورهای پیشرفته از طریق علم و فناوری و صادر کردن علم و فناوری و نوآوری به ایجاد قدرت نرم اقدام می کنند، قدرت نرم یعنی مردم شما را دوست بدارند و از پیشرفت شما احساس خوشحالی کنند.

وزیر علوم ادامه داد: وقتی کشوری فناوری تولید می کند و این فناوری موجب قدرت نرم می شود باعث جذب دستاوردهای علمی کشور خواهد شد. 

زلفی گل بیان کرد: امروز کشورگشایی از طریق علم و فناوری قابل وقوع است و دنیا دیگر دنبال جنگ گران نیست، کشورگشایی از طریق علم و فناوری پسندیده و مشروح است، اگر می خواهیم قدرت نرم نظاممان را ارتقا دهیم، تمدن و فرهنگ خود را گسترش دهیم و به رخ جهانیان بکشانیم تنها راهش سرمایه گذاری روی علم و علم و علم است . 

وزیر علوم گفت: از رییس دانشگاه تهران درخواست دارم که حتماً از استادان ممتاز مستند یک ساعته ضبط کرده و در صداوسیما پخش کند؛ چرا که جامعه ما نیازمند انگیزه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلفی گل: تقاضای تهیه مستند از زندگی استادان ممتاز را دارم/ دوران کشورگشایی با جنگ تمام شده!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلفی گل: تقاضای تهیه مستند از زندگی استادان ممتاز را دارم/ دوران کشورگشایی با جنگ تمام شده!"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427