رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟

پیش از ظهر یکشنبه ۱۷ تیرماه، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟

به گزارش آسیاننت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مخبر و اعضای هیأت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند.

در ادامه اینفوگرافیکی که همشهری از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای پایانی ایشان با روسای جمهور ایران را طراحی کرده مشاهده کنید:

رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟

رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبر انقلاب در دیدار پایانی با روسای جمهور چه گفتند؟"، کلیک کنید.