رقیب چینی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به میدان آمد

رقیب چینی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به میدان آمد

به گزارش آسیاننت، یکی از شرکت‌های دولتی چین با هدف رقابت با استارلینک، برای ساخت شبکه‌ ماهواره‌ای عظیمی در مدار پایینی زمین ۱۸ ماهواره اول خود را به فضا پرتاب کرد. این شرکت قصد دارد «صورت فلکی هزار بادبان» خود را که متشکل از ۱۵ هزار ماهواره است، تا سال ۲۰۳۰ تکمیل کند.

به نقل از دیجیاتو، شرکت «فناوری ماهواره فضایی شانگهای» (SSST) به‌تازگی ۱۸ ماهواره نخست خود را برای رقابت با استارلینک به فضا فرستاده است. این ماهواره‌ها اولین گام این شرکت برای ایجاد شبکه‌ای با ۱۵ هزار ماهواره در مدار پایینی زمین است که این شرکت آن را منظومه هزار بادبان یا پروژه G60 نامیده است.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقیب چینی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به میدان آمد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقیب چینی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به میدان آمد"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427