دیوارکشی و کانال کشی نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد تیرماه به اتمام می رسد

دیوارکشی و کانال‌کشی نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد تیرماه به اتمام می‌رسد

آسیاننت/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوارکشی و کانال کشی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان تیرماه به اتمام می رسد.

فاطمه مقصودی در گفت وگو با آسیاننت، اظهار کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی پیشرفت خوبی دارد و پیمانکار مقدماتی کار را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر 45 درصدی پیمانکار مقدماتی پیشرفت دارد و پیش بینی می شود دیوارکشی و کانال کشی تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام برسد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: نیروگاه یک پروژه تاثیرگذار در شهرستان است، برق صنعتی و خانگی را تامین خواهد کرد و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مشکل برق نخواهند داشت.

مقصودی بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی هیچ مشکل آلودگی نداشته و مصرف آب بسیار اندک دارد و با توجه به مصرف برق صنایع و شهرهای شمال لرستان و به خصوص شهرستان بروجرد، ایجاد این نیروگاه یکی از اولویت های توسعه شهرستان است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه حدود سه سال به طول خواهد انجامید و بیش از هزار نفر اشتغال خواهد داشت، افزود: این پروژه اشتغال و تولید را در بروجرد رونق بیشتری می دهد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیوارکشی و کانال کشی نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد تیرماه به اتمام می رسد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیوارکشی و کانال کشی نیروگاه سیکل ترکیبی بروجرد تیرماه به اتمام می رسد"، کلیک کنید.