دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال 1365 در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای 2 در سال 1364 در چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت 16:40 از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.