دعای زایران ایرانی در مدینه برای سلامتی رییس جمهور

زایران ایرانی در جوار بارگاه پیامبر (ص) در شهر مدینه برای سلامتی رییس جمهور و هیات همراه دعا کردند.

دعای زائران ایرانی در مدینه برای سلامتی رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار اعزامی آسیاننت به حج، به دنبال اعلام خبر حادثه برای بالگرد رییس جمهور، جمعی از زایران ایرانی که هم اکنون در شهر مدینه حضور دارند برای سلامتی رییس جمهور و هیات همراه دعا کردند.

در مراسمی که به مناسبت ودلادت امام رضا (ع) غروب یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 در یکی از هتل های شهر مدینه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ به همراه سید عباس حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ و جمعی از زایران استان های کرمان و آذربایجان شرقی حضور داشتند، که پس از اعلام خبر حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور، آیه «امن یجیب» برای سلامتی سیدابراهیم رییسی ـ رییس جمهور ـ و هیات همراه خوانده شد.

بالگرد حامل رییس جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

ایران ایر

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعای زایران ایرانی در مدینه برای سلامتی رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعای زایران ایرانی در مدینه برای سلامتی رییس جمهور"، کلیک کنید.