دستگیری عامل تیراندازی در محله عین 2 اهواز

اهواز

دستگیری عامل تیراندازی در محله عین ۲ اهواز

آسیاننت/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در در محله عین 2 خبر داد. 

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: به دنبال تیراندازی و قدرت نمایی یک نفر شرور در محله عین 2 در شهر اهواز، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

به گزارش آسیاننت به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، عامل تیراندازی و قدرت نمایی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی اهواز در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری عامل تیراندازی در محله عین 2 اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری عامل تیراندازی در محله عین 2 اهواز"، کلیک کنید.