دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان از تداوم خدمت رسانی به مسافران و زایران در استان سمنان تا عید سعید فطر خبر داد

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان از تداوم خدمت‌رسانی به مسافران و زائران در استان سمنان تا عید سعید فطر خبر داد

به گزارش خبرگزاری آسیاننت استان سمنان، امیر کرم زاده در سیزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت: با عنایت به تردد مسافران در استان در محورهای رفت وبرگشت به خراسان رضوی و تهران و در پیش داشتن ایام تعطیلات عید سعید فطر، ستاد خدمات سفر استان سمنان تا 25 فروردین ماه در استان سمنان در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مسافران و زایران است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان بابیان اینکه اگر ضریب اشغال هتل ها بیش از 40 درصد باشد ضریبی قابل قبول است، افزود: در سال گذشته ضریب اشغال هتل های استان سمنان 95 تا 100 درصد بوده است اما در سال جاری با توجه به هم زمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و کاهش سفرها، ضریب اشغال هتل های استان به 60 درصد رسیده است.

امیر کرم زاده بابیان اینکه 358 هزار و 301 نفر از جاذبه های استان از 24 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین ماه 1403 بازدید نموده اند، گفت: بازدید از جاذبه های تاریخی و مذهبی با 230 هزار 516 بازدیدکننده در رتبه اول، بازدید از جاذبه های طبیعی با 120 هزار و 851 نفر در رتبه دوم و بازدید از موزه ها با 6 هزار 934 نفر در رتبه سوم بازدید از جاذبه های استان قرار دارد.

او ضمن اشاره به برگزاری 15 نمایشگاه صنایع دستی نوروزی با بیش از 200 غرفه در استان سمنان گفت: فروش صنایع دستی استان سمنان در ایام ذکرشده بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان بابیان اینکه برای رفاه حال و سلامت مسافران 394 مورد نظارت از تاسیسات گردشگری استان به عمل آمده است، گفت: از مجموع نظارت های صورت گرفته 115 مورد آن به صورت مشترک با بازرسان تعزیرات، بهداشت و صنعت، معدن و تجارت بوده است که موجب 1 فقره پلمپ،3 مورد اخطار و 65 مورد تذکر به واحدهای متخلف شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان از تداوم خدمت رسانی به مسافران و زایران در استان سمنان تا عید سعید فطر خبر داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان از تداوم خدمت رسانی به مسافران و زایران در استان سمنان تا عید سعید فطر خبر داد"، کلیک کنید.