خاطرات همسران و مادران آزادگان روایت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خاطرات همسران و مادران آزادگان روایت می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، چهارمین برنامه از مجموعه برنامه‌های روایت پنهان، با محوریت بازروایی خاطرات همسران و مادران آزادگان و عنوان روایت انتظار، عصر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این‌برنامه ضمن نکوداشت مقام همسران و مادران آزادگان، همسرانِ سید محمدرضا تدین نبوی، شعاع الدین فلاح‌دوست و مادرانِ محمد حسن‌کافی و رضا جوکار، خاطرات خود از ایام اسارات همسران و فرزندان خود را روایت می‌کنند.

روایت پنهان، عنوان سلسله برنامه‌های دفتر هنر و ادبیات اسارت است که با هدف واکاوی و بازنمایی گوشه‌های پنهان‌مانده یا کمتر دیده‌شده از موضوع اسارت به زمینه‌سازی در تولید ادبیات و سایر گونه‌های محتوای هنری توسط نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان در این حوزه می‌پردازد. حضور عموم علاقه‌مندان در این‌برنامه‌ها آزاد است.

مراسم مورد اشاره عصر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار آنلاین حوزه هنری برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خاطرات همسران و مادران آزادگان روایت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خاطرات همسران و مادران آزادگان روایت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.