جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ سازی

جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری آسیاننت؛ ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

به نقل از آسیاننت روز سه شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی اش نوشت: «شخصاً به عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه ها بزرگ ترین شادی را به ما دادند. این بچه ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رییس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ سازی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ سازی"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427