تمهیدات اورژانس برای مراسم وداع با «شهدای خدمت» در مصلای امام(ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اورژانس

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد اسماعیل توکلی گفت: به دنبال شهادت خادم الرضا رییس جمهور محبوب و همراهان ایشان و برگزاری مراسم وداع و بزرگداشت ایشان در مصلای امام خمینی (ره) تهران، ناوگان اورژانس استان تهران از عصر امروز در مصلی و اطراف آن استقرار داد.

وی ادامه داد: ضمن آماده باش مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) و مرکز ارتباطات (دیسپچ) نیروهای اورژانس استان تهران با هشت دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، 35 دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی سیار و سه دستگاه خودروی فرماندهی در قالب 70 نفر کارشناس در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

رییس سازمان اورژانس استان تهران افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه نیاز احتمالی می توانند با شماره 115 تماس بگیرند یا به اکیپ های مستقر در مراسم مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات اورژانس برای مراسم وداع با «شهدای خدمت» در مصلای امام(ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات اورژانس برای مراسم وداع با «شهدای خدمت» در مصلای امام(ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.