تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است

تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است

معاون سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هییت دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی یزدان پناه، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی  شنبه شب در گفت وگوی خبری افزود: تغییر ساعات کاری اعلام شده هماهنگ شده نبوده و تصمیم گیری در این باره بر عهده معاون استخدامی رییس جمهور است.

وی ادامه داد: تغییر ساعت ادارات پس از تصویب هییت دولت اعلام خواهد شد.

یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هییت دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر ساعت کار ادارات برای کنترل مصرف برق فعلا منتفی است"، کلیک کنید.