تدابیر ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی

تدابیر ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی

آسیاننت/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از اتخاذ تصمیمات شورای راهبری برای کاهش تصادفات نوروزی در راه های شهری و برون شهری استان خبر داد و گفت: تقریباً در تمام طول ایام سال جاده های این استان پر تردد است و مسافرت های زیادی هم به داخل شهرهای گردشگرپذیر صورت می گیرد.

به گزارش آسیاننت، سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره تدابیر ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی، اظهار کرد: مجموعه پلیس راه و راهور مرتب در حال انجام ماموریت هستند، بلافاصله بعد از ماموریت بزرگ انتخابات، ماموریت چهارشنبه آخر سال و همچنین برقراری نظم ترافیک در شب های ماه مبارک رمضان، شب های قدر و سفرهای نوروزی را داریم و این ماموریت ها همچنان در طول سال ادامه دارد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم پلیس راه و راهور با مردم و تاثیر آنان در احساس امنیت و رضایتمندی مردم، افزود: به همین جهت در بحث تامین نیروی انسانی و تجهیزات نهایت دقت صورت گرفته تا بهترین خدمات را ارایه کنیم و در موضوع کاهش تصادفات به توفیقات خوبی دست یابیم. استان اصفهان به دلیل قرارگرفتن در مرکزیت کشور نقطه اتصال شرق و غرب، شمال به جنوب و بالعکس است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: به همین دلیل تقریباً در تمام طول ایام سال جاده های این استان پر تردد است و مسافرت های زیادی هم به داخل شهرهای گردشگرپذیر صورت می گیرد که بعضاً باعث ترافیک سنگین در این شهرها می شود و  بنابراین می طلبد که برنامه ها و تدابیر ویژه ای برای تامین نظم و روان سازی ترافیک در راه های شهری و برون شهری این استان اتخاذ شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به برخی از اقدامات موثر در پلیس راه و راهور این فرماندهی به منظور کنترل تخلفات و کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات در این ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری و برون شهری از جمله در بزرگراه ها و آزادراه ها و به ویژه در فاصله 30 کیلومتری مراکز شهرها، ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی، مسیولیت سازی برای دستگاه های ذی ربط در استان، شناسایی و پیگیری جهت رفع نقاط حادثه خیز، آموزش و اقدامات فرهنگی در فضای مجازی با هماهنگی سایر دستگاه ها و همچنین طرح های ابتکاری  نوآورانه از مهم ترین اقداماتی هستند که دنبال شده است.

وی به موضوع هوشمندسازی در پلیس راهور و راه استان اشاره کرد و بیان کرد: به طور میانگین روزانه در مرکز شهرک آزمایش پلیس  راهور استان اصفهان بیش از 7 هزار خدمت به مردم ارایه می شود و تمام این خدمات با استفاده از سامانه های هوشمند صورت گرفته که رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راه و راهور استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: امیدوارم اتخاذ تصمیمات شورای راهبری تصادفات استان منجر به تردد ایمن و بدون حادثه برای مسافران نوروزی شده و سال آینده، نوروزی با کمترین حادثه را در راه های شهری و برون شهری استان تجربه کنیم.

به گفته سردار مومنی، فرمانده پلیس راه کشور در شورای راهبری تصادفات استان اصفهان که در روزهای گذشته برگزار شد، اقدامات بسیاری در حوزه ایمنی راه های کشور و استان اصفهان باید انجام شود که بخشی از آنها سلبی و بخش دیگر ایجابی هستند. میانگین تصادفات کامیون ها در استان اصفهان بیش از میانگین کشور است؛ ازاین رو مقرر شد توجه ویژه ای به اقدامات این حوزه انجام شود. در استان اصفهان شاهد 4 کیلومتر افزایش سرعت نسبت به میانگین کشوری هستیم که بیشتر در آزادراه های استان اتفاق می افتد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدابیر ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدابیر ترافیکی ویژه پلیس اصفهان برای سفرهای نوروزی"، کلیک کنید.